Předmětem mé bakalářské práce je zformovat podstatu řízení kvality ve stavebních firmách v ČR a ve stavební firmě SSŽ a.s., která se zaměřuje na realizaci dopravních staveb. Práce zkoumá silné a slabé stránky firmy SSŽ a.s. a analyzuje řízení jakosti ve firmě SSŽ a.s. s důrazem na kvalitu prováděných staveb. V teoretické části práce jsou rozebrány způsoby řízení jakosti ve stavební výrobě. Praktická část práce je věnována definici pojmu jakost ve stavební výrobě ve firmě SSŽ a.s. a nejobvyklejším způsobům řízení kvality ve stavebním průmyslu, prezentaci firmy SSŽ a.s., dále jsou prozkoumány metody na řízení jakosti ve firmě SSŽ.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelory work is forming quality management in building companies in ČR and in building company called SSŽ which is aimed at realization of transport buildings. My work examines strong and weak points of company SSŽ and analyse quality management in company SSŽ with pressure on quality of their buildings. In theoretical part of my work there is examined all ways of quality management in building production. The practical part of my work is aimed at definition of word quality in construction company SSŽ and the most basic ways of quality management in building industry, presentation of SSŽ company and the other method of quality management are examined in company SSŽ.
Klíčová slova
řízení kvality, spokojenost klienta, neustálé zlepšování
Klíčová slova v angličtině
quality management, satisfaction of customer, permanent innovating
Rozsah průvodní práce
66s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem mé bakalářské práce je zformovat podstatu řízení kvality ve stavebních firmách v ČR a ve stavební firmě SSŽ a.s., která se zaměřuje na realizaci dopravních staveb. Práce zkoumá silné a slabé stránky firmy SSŽ a.s. a analyzuje řízení jakosti ve firmě SSŽ a.s. s důrazem na kvalitu prováděných staveb. V teoretické části práce jsou rozebrány způsoby řízení jakosti ve stavební výrobě. Praktická část práce je věnována definici pojmu jakost ve stavební výrobě ve firmě SSŽ a.s. a nejobvyklejším způsobům řízení kvality ve stavebním průmyslu, prezentaci firmy SSŽ a.s., dále jsou prozkoumány metody na řízení jakosti ve firmě SSŽ.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelory work is forming quality management in building companies in ČR and in building company called SSŽ which is aimed at realization of transport buildings. My work examines strong and weak points of company SSŽ and analyse quality management in company SSŽ with pressure on quality of their buildings. In theoretical part of my work there is examined all ways of quality management in building production. The practical part of my work is aimed at definition of word quality in construction company SSŽ and the most basic ways of quality management in building industry, presentation of SSŽ company and the other method of quality management are examined in company SSŽ.
Klíčová slova
řízení kvality, spokojenost klienta, neustálé zlepšování
Klíčová slova v angličtině
quality management, satisfaction of customer, permanent innovating
Zásady pro vypracování
Na základě literárního průzkumu zformulujte základy a podstatu řízení kvality ve stavebních firmách v ČR.
Analyzujte řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s. a v jiných stavebních firmách v ČR.
Zhodnoťte klady a zápory současného stavu řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s.
Vypracujte možné změny vedoucí k odstranění nedostatků řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s.
Zásady pro vypracování
Na základě literárního průzkumu zformulujte základy a podstatu řízení kvality ve stavebních firmách v ČR.
Analyzujte řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s. a v jiných stavebních firmách v ČR.
Zhodnoťte klady a zápory současného stavu řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s.
Vypracujte možné změny vedoucí k odstranění nedostatků řízení kvality ve firmě SSŽ, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] KRULIŠ, J. Management jakosti jinak. Praha: ČSNI, 2002. ISBN 80-7283-088-0
[2] HAČKAJLOVÁ, L. Stavební ekonomika a management. Praha: Sobotáles, 2001. ISBN 80-72920-89-4
[3] SOBOTKA, L. Stavební management velkých staveb. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-78910-89-4
[4] NAVRÁTIL, L. Řízení stavebních objektů v praxi. Praha: Sobotáles, 2001. ISBN 80-85920-79-4
[5] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-85920-79-4
Seznam doporučené literatury
[1] KRULIŠ, J. Management jakosti jinak. Praha: ČSNI, 2002. ISBN 80-7283-088-0
[2] HAČKAJLOVÁ, L. Stavební ekonomika a management. Praha: Sobotáles, 2001. ISBN 80-72920-89-4
[3] SOBOTKA, L. Stavební management velkých staveb. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-78910-89-4
[4] NAVRÁTIL, L. Řízení stavebních objektů v praxi. Praha: Sobotáles, 2001. ISBN 80-85920-79-4
[5] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-85920-79-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vajík: Proč si myslíte , že na trhu dodavatelů materiálů není plně konkurenční prostředí a proč je okruh dodavatelů příliš nízký viz. str. 56? Jaký přínos mělo pro Vás vypracování této BP? Pokuste se jmenovat hlavně výhody integr.systému řízení pro firmu SSŽ a.s. Objasněte Vaše tvrzení ze str. 55 "citace z posudku".
Porvazník: Jak by jste aplikovali TQM do Vaší firmy a interpretovali daný pojem?