Teoretická část je zaměřena na CRM jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Výcho-diskem pro projektovou část diplomové práce je nejen analýza trhu a analýza finančního řízení firmy, ale především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve firmě. Na základě těchto analýz je firma schopna určit zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kte-rými disponuje nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto firmu velice pod-statné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace, který je zaměřen na tvorbu nových webových stránek firmy.
Anotace v angličtině
The theoretical part is dealing on CRM method; and its implementation, application and optimalization. The project background is supported by market analysis and financial analysis of the company; but also by the most important internal analysis of customer rela-tionship management. Based on these analyses is company able to estimate its capability to cope with competition by using its current resources and even reconsider some changes or improvement in its corporate strategy. It is very significant for the company to build and manage an excellent customer relationship and that is the reason why at the end of my the-sis I am setting up a project of optimalization, focused on the creation of new corporate web pages.
Teoretická část je zaměřena na CRM jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Výcho-diskem pro projektovou část diplomové práce je nejen analýza trhu a analýza finančního řízení firmy, ale především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve firmě. Na základě těchto analýz je firma schopna určit zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kte-rými disponuje nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto firmu velice pod-statné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace, který je zaměřen na tvorbu nových webových stránek firmy.
Anotace v angličtině
The theoretical part is dealing on CRM method; and its implementation, application and optimalization. The project background is supported by market analysis and financial analysis of the company; but also by the most important internal analysis of customer rela-tionship management. Based on these analyses is company able to estimate its capability to cope with competition by using its current resources and even reconsider some changes or improvement in its corporate strategy. It is very significant for the company to build and manage an excellent customer relationship and that is the reason why at the end of my the-sis I am setting up a project of optimalization, focused on the creation of new corporate web pages.
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů týkající se CRM, jeho implementace, aplikace a optimalizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav finančního řízení podniku s akcentem na vztah se zákazníky.
Zpracujte projekt optimalizace CRM ve firmě OK - Puls, s. r. o.
Verifikujte projektové řešení a navrhněte doporučení pro další strategický rozvoj firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů týkající se CRM, jeho implementace, aplikace a optimalizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav finančního řízení podniku s akcentem na vztah se zákazníky.
Zpracujte projekt optimalizace CRM ve firmě OK - Puls, s. r. o.
Verifikujte projektové řešení a navrhněte doporučení pro další strategický rozvoj firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X
[2] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1
[3] GEOFFRY, E. K. Zákazník, náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2000. 241 s. ISBN 80-85943-50-6
[4] KAVAN, M. Marketing je naslouchání trhu. Praha: Profess, 1996. 113 s. ISBN 80-85253-21-8
[5] MEFFERT, H. Marketing, Management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4
Seznam doporučené literatury
[1] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X
[2] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1
[3] GEOFFRY, E. K. Zákazník, náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2000. 241 s. ISBN 80-85943-50-6
[4] KAVAN, M. Marketing je naslouchání trhu. Praha: Profess, 1996. 113 s. ISBN 80-85253-21-8
[5] MEFFERT, H. Marketing, Management. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-329-4