Úkolem mé bakalářské práce je nastínit komunikační strategii města Vizovice. Ve své práci se zaměřuji jak na komunikační prvky města s občany, tak i na komunikaci Vizovic navenek. V teoretické části se věnuji především oblasti public relations, praktická část by měla objasnit efektivitu komunikační strategie Vizovic. Myslím, že díky této práci objevím mnoho forem, kterými se Vizovice zviditelňují a dostávám zároveň možnost prozkoumat toto město z jiného pohledu.
Anotace v angličtině
My project is dealing with two main communication channels - communication between municipality and inhabitants and communication of the town hall outside of the town as well. To design the communication strategy for the town Vizovice is the main target of my bachelor work. My project will disclose many ways how the townhall representatives try to attract attention to the town and at the same time there is a possibility for me to search the city from many different points of view.
Úkolem mé bakalářské práce je nastínit komunikační strategii města Vizovice. Ve své práci se zaměřuji jak na komunikační prvky města s občany, tak i na komunikaci Vizovic navenek. V teoretické části se věnuji především oblasti public relations, praktická část by měla objasnit efektivitu komunikační strategie Vizovic. Myslím, že díky této práci objevím mnoho forem, kterými se Vizovice zviditelňují a dostávám zároveň možnost prozkoumat toto město z jiného pohledu.
Anotace v angličtině
My project is dealing with two main communication channels - communication between municipality and inhabitants and communication of the town hall outside of the town as well. To design the communication strategy for the town Vizovice is the main target of my bachelor work. My project will disclose many ways how the townhall representatives try to attract attention to the town and at the same time there is a possibility for me to search the city from many different points of view.
1. Zpracovat literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingových komunikací s důrazem na PR, definovat pojmy, s nimiž budu pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa), definovat cílovou skupinu, formulovat teoretická východiska a pracovní hypotézy pro anylýzu současného stavu komunikace města Vizovice.
2. Zpracovat analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace zvoleného města.
3. Zhodnocení výsledků anylýzy, ověření platnosti hypotéz, vyhodnocení závěrů.
4. Návrh případného řešení vedoucí ke zkvalitnění komunikace města Vizovice.
Zásady pro vypracování
1. Zpracovat literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingových komunikací s důrazem na PR, definovat pojmy, s nimiž budu pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa), definovat cílovou skupinu, formulovat teoretická východiska a pracovní hypotézy pro anylýzu současného stavu komunikace města Vizovice.
2. Zpracovat analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace zvoleného města.
3. Zhodnocení výsledků anylýzy, ověření platnosti hypotéz, vyhodnocení závěrů.
4. Návrh případného řešení vedoucí ke zkvalitnění komunikace města Vizovice.
Seznam doporučené literatury
Black,S.: Nejúčinnější propagace, public relations
Caywood,C.: Public relations
Foret,M: Marketingová komunikace
Foret,M.: Komunikace s veřejností
Horáková,H.: Strategický marketing
Janda,P.: Vnitrofiremní komunikace
Kotler,P.: Marketing od A do Z
Lesly,P.: Public relations
Němec, P.: Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích
Šuleř,O.: Firemní strategie
Tellis,G.: Reklama a podpora prodeje
De Pelsmacker,P.,Geuens,M.,Van den Berg,J.: Marketingová komunikace
Birkenbihl,Vera F.: Umění komunikace
Foret,M.,Stávková,J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky dokumenty, materiály města Vizovice
Seznam doporučené literatury
Black,S.: Nejúčinnější propagace, public relations
Caywood,C.: Public relations
Foret,M: Marketingová komunikace
Foret,M.: Komunikace s veřejností
Horáková,H.: Strategický marketing
Janda,P.: Vnitrofiremní komunikace
Kotler,P.: Marketing od A do Z
Lesly,P.: Public relations
Němec, P.: Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích
Šuleř,O.: Firemní strategie
Tellis,G.: Reklama a podpora prodeje
De Pelsmacker,P.,Geuens,M.,Van den Berg,J.: Marketingová komunikace
Birkenbihl,Vera F.: Umění komunikace
Foret,M.,Stávková,J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky dokumenty, materiály města Vizovice