Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis was focused on the analysis of shopping behavior of customers shopping on the Internet. The aim of the theoretical part of this work was to elaborate a literature search on the given topic and the subsequent creation of a theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part of this work was to analyze the current state of customer's shopping behavior, what influences it, including the evaluation of results. The questionnaire survey was used to obtain the necessary data and was placed in the form of an abridged link to the most used social network on Facebook. After elaboration of both parts of the bachelor's thesis, recommendations were proposed for the improvement of e-commerce services.
customer behavior, customer, e-business, internet retailer, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
64 s. (12 508 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis was focused on the analysis of shopping behavior of customers shopping on the Internet. The aim of the theoretical part of this work was to elaborate a literature search on the given topic and the subsequent creation of a theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part of this work was to analyze the current state of customer's shopping behavior, what influences it, including the evaluation of results. The questionnaire survey was used to obtain the necessary data and was placed in the form of an abridged link to the most used social network on Facebook. After elaboration of both parts of the bachelor's thesis, recommendations were proposed for the improvement of e-commerce services.
customer behavior, customer, e-business, internet retailer, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši vztahující se k nákupnímu chování spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu nákupního chování zákazníků na internetu.
Navrhněte doporučení na zlepšení služeb internetových obchodů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši vztahující se k nákupnímu chování spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu nákupního chování zákazníků na internetu.
Navrhněte doporučení na zlepšení služeb internetových obchodů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 9788072612581.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2. vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 9788026106890.
JEFFERSON, Sonja a Sharon TANTON. Valuable content marketing: how to make quality content your key to success. 2nd edition. London: Kogan Page, 2015, 390 s. ISBN 9780749473273.
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing I: distanční opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 146 s. ISBN 9788073957070.
LAMBIN, Jean-Jacques a Isabelle SCHUILING. Market-driven management: strategic and operational marketing. 3rd edition. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012, 590 s. ISBN 9780230276024.
MATISKO, Peter. Marketingové myšlení: jak budovat podnikání silní od základů. Praha: Cyberma, 2017, 256 s. ISBN 9788027029341.
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 9788072612581.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2. vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 9788026106890.
JEFFERSON, Sonja a Sharon TANTON. Valuable content marketing: how to make quality content your key to success. 2nd edition. London: Kogan Page, 2015, 390 s. ISBN 9780749473273.
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing I: distanční opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 146 s. ISBN 9788073957070.
LAMBIN, Jean-Jacques a Isabelle SCHUILING. Market-driven management: strategic and operational marketing. 3rd edition. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012, 590 s. ISBN 9780230276024.
MATISKO, Peter. Marketingové myšlení: jak budovat podnikání silní od základů. Praha: Cyberma, 2017, 256 s. ISBN 9788027029341.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, Ph.D. 22 bodů. Vysvětlete, prosím, kdy používáme ve výzkumném návrhu terminologie "hypotéza" a "výzkumná otázka". Zodpovězeno částečně. Jaké podklady Vás vedly ke stanovení procentuálních úrovní hypotéz? (str. 33) Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 20 bodů. Které z navržených doporučení na zlepšení služeb internetových obchodů považuje studentka za nejvíce přínosné? Zodpovězeno částečně. Jaké charakteristiky či vlastnosti by měl mít e-shop, aby byl uživatelsky přívětivý pro online zákazníka 21. století? Zodpovězeno částečně.