Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu.
Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti.
Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the service quality in tourism. The goal is to find out present situation of quality provided services in Augustiniánský dům through questionnaire survey. On the basis of this questionnaire survey I will suggest a suitable recommendations. These recommendations will improve guests satisfaction and quality of provided services in the hotel.
My work is divided into two parts. The first part deals with the theory. In this part I will mainly focus on the quality and the tourism product that have specific attributes. There are also stated some presents trends.
The second part is focused on praxis. In this part is introduced the hotel Augustiniánský dům and results of questionnaire survey. Analysis of SWOT and PEST is made to get a notion of the surroundings of hotel. There is also stated hotel's competitor. In conclusion I state recommendations to help the hotel keep its existing clientele and attract new potential customers.
Klíčová slova
Cestovní ruch, hotelnictví, spokojenost zákazníka, kvalita služeb, Luhačovice, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Tourism, hotel industry, customer satisfaction, service quality, Luhačovice, marketing research
Rozsah průvodní práce
64 s. (87 374 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu.
Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti.
Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the service quality in tourism. The goal is to find out present situation of quality provided services in Augustiniánský dům through questionnaire survey. On the basis of this questionnaire survey I will suggest a suitable recommendations. These recommendations will improve guests satisfaction and quality of provided services in the hotel.
My work is divided into two parts. The first part deals with the theory. In this part I will mainly focus on the quality and the tourism product that have specific attributes. There are also stated some presents trends.
The second part is focused on praxis. In this part is introduced the hotel Augustiniánský dům and results of questionnaire survey. Analysis of SWOT and PEST is made to get a notion of the surroundings of hotel. There is also stated hotel's competitor. In conclusion I state recommendations to help the hotel keep its existing clientele and attract new potential customers.
Klíčová slova
Cestovní ruch, hotelnictví, spokojenost zákazníka, kvalita služeb, Luhačovice, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Tourism, hotel industry, customer satisfaction, service quality, Luhačovice, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o kvalitě poskytovaných služeb.
II. Praktická část
Analyzujte a vyhodnoťte současný stav poskytovaných služeb vybraného hotelu.
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti hostů daného hotelu.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení kvality služeb analyzovaného hotelu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o kvalitě poskytovaných služeb.
II. Praktická část
Analyzujte a vyhodnoťte současný stav poskytovaných služeb vybraného hotelu.
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti hostů daného hotelu.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení kvality služeb analyzovaného hotelu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 9788075522535.
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Praha: Wolters Kluwer, 2017, 311 s. ISBN 9788075528889.
REID, R. Dan a David C. BOJANIC. Hospitality marketing management. 5th ed. Hoboken: Wiley, 2010, 656s. ISBN 978-0-470-08858-6.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 9788024750217.
Seznam doporučené literatury
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 9788075522535.
HÁN, Jan et al. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Praha: Wolters Kluwer, 2017, 311 s. ISBN 9788075528889.
REID, R. Dan a David C. BOJANIC. Hospitality marketing management. 5th ed. Hoboken: Wiley, 2010, 656s. ISBN 978-0-470-08858-6.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 9788024750217.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D., 20 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., 23 bodů
Otázky vedoucí:
Jak ovlivnil celá situace ohledně šíření nemoci COVID - 19 zpracování Vaší BP? Zodpovězeno zcela
Jakým způsobem jste volila konkurenci k analýze / srovnání? Zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
Jaké konkrétní nové technologie byste navrhla pro Vámi hodnocený hotel v nejbližší období? Zodpovězeno částečně
dr. Dvorský - Kdo vyplňoval dotazník? Jaký je průměr české a zahraniční klientely v hotelu? Zodpovězeno částečně
dr. Otrusinová - Co nejvíce a nejméně finančně zatíží hotel z Vašich doporučení? Zodpovězeno částečně