V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku a doplněna metodou pozorování. Dále byla data analyzována a vyhodnocena. Podle zjištěných údajů jsem navrhla opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with en analysis satisfaction of customers in company New Yorker CZ, s.r.o., especially store in shopping center Zlín Centro. Theoretical part is focused on satisfaction of customer, SWOT analysis and marketing research. Practical part include company introduction, creating SWOT analysis of concrete store and analysis of customer satisfaction. Data were collected at the store using a questionnaire survey and observation. Next process was analyzing and evaluation of data. According to results I have suggested measures and recommendation to ensure raising customer satisfaction.
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku a doplněna metodou pozorování. Dále byla data analyzována a vyhodnocena. Podle zjištěných údajů jsem navrhla opatření a doporučení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with en analysis satisfaction of customers in company New Yorker CZ, s.r.o., especially store in shopping center Zlín Centro. Theoretical part is focused on satisfaction of customer, SWOT analysis and marketing research. Practical part include company introduction, creating SWOT analysis of concrete store and analysis of customer satisfaction. Data were collected at the store using a questionnaire survey and observation. Next process was analyzing and evaluation of data. According to results I have suggested measures and recommendation to ensure raising customer satisfaction.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu spokojenost zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte spokojenost zákazníků ve společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.
Navrhněte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu spokojenost zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte spokojenost zákazníků ve společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.
Navrhněte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? 1. vyd. Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 9788072612581.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2010, 158 s. ISBN 9788024516981.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
MCDANIEL, Carl D. a Roger H. GATES. Marketing research essentials. 8th ed. Hoboken, New Jersey: Wiley, c2013, 452 s. ISBN 9781118249321.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům? 1. vyd. Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 9788072612581.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2010, 158 s. ISBN 9788024516981.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
MCDANIEL, Carl D. a Roger H. GATES. Marketing research essentials. 8th ed. Hoboken, New Jersey: Wiley, c2013, 452 s. ISBN 9781118249321.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová,CSc., 25 bodů
Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 23 bodů
Otázky vedoucí:
1.Které jevy jste si stanovila při pozorování zákazníků, a jak jste je zaznamenávala? zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
1. Jaká by byla ekonomická náročnost posledního navrženého doporučení? zodpovězeno zcela
prof. Strouhal - Urychlilo se zavedení e-shopu v době Koronaviru? zodpovězeno zcela