Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na zjištění marketingové komunikace pomocí mar- ketingového výzkumu. Výzkum je vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření na cílové skupině. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku a vyjmenovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení, které budou využity v praxi.
Anotace v angličtině
My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical part, analyzes are performed to deremine marketing communication using marketing research. The research is presented based on the results of a questionnaire survey on the target group. In the last chapter, the results of the questionnaire are evaluated and individual suggestions and recommendations for improvement are listed, which will be used in practice.
Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na zjištění marketingové komunikace pomocí mar- ketingového výzkumu. Výzkum je vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření na cílové skupině. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku a vyjmenovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení, které budou využity v praxi.
Anotace v angličtině
My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical part, analyzes are performed to deremine marketing communication using marketing research. The research is presented based on the results of a questionnaire survey on the target group. In the last chapter, the results of the questionnaire are evaluated and individual suggestions and recommendations for improvement are listed, which will be used in practice.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci a jejích nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci.
Zhodnoďtte poznatky analýzy.
Zpracujte nárvh marketingové komunikace, která rozšíří povědomí o neziskové organizaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingové komunikaci a jejích nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci.
Zhodnoďtte poznatky analýzy.
Zpracujte nárvh marketingové komunikace, která rozšíří povědomí o neziskové organizaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 9781292092621.
KRECHOVSKÁ, Michaela, Pavlína HEJDUKOVÁ a Dita HOMMEROVÁ. Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Praha: Grada, 2018, 203 s. ISBN 9788024730752.
ORESKÝ, Milan. Aplikovaný marketing. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 9788081683824.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 326 s. ISBN 9788027107872.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 9788074352300.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 9781292092621.
KRECHOVSKÁ, Michaela, Pavlína HEJDUKOVÁ a Dita HOMMEROVÁ. Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost. Praha: Grada, 2018, 203 s. ISBN 9788024730752.
ORESKÝ, Milan. Aplikovaný marketing. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 9788081683824.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 326 s. ISBN 9788027107872.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 9788074352300.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. 19 bodů. Jak ovlivnil nouzový stav a celá situace ohledně šíření nemoci COVID - 19 zpracování Vaší BP? Zodpovězeno částečně. Jakým způsobem jste volila konkurenci k analýze / srovnání? Našla jste si je sama, nebo byli konkurenti zadavatelem (analyzovanou společností) zadáni? Zodpovězeno částečně. Oponent: Mgr. Ivana Scharfová. 18 bodů. Jak by se dal provést konkrétně v neziskové organizaci Kamarád - Nenuda crownfunding? Zodpovězeno částečně. Dotazníkové šetření ukázalo, že spousta respondentů neví, že organizace či Odpolední klub existují - navrhněte levnou efektivní marketingovou kampaň? Zodpovězeno částečně.