Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the current state of marketing communications, benchmarking, BCG matrix and SWOT analysis. Based on the results of the analysis and questionnaire survey, research questions are answered, and suggestions and recommendations are formulated to improve marketing communication of the selected company.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, benchmarking, SWOT analýza, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, new trends in marketing, benchmarking, SWOT analysis, BCG matrix
Rozsah průvodní práce
77 s. (92 979 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu, BCG matici a SWOT analýze. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření jsou zodpovězeny výzkumné otázky a formulovány návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the current state of marketing communications, benchmarking, BCG matrix and SWOT analysis. Based on the results of the analysis and questionnaire survey, research questions are answered, and suggestions and recommendations are formulated to improve marketing communication of the selected company.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, benchmarking, SWOT analýza, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, new trends in marketing, benchmarking, SWOT analysis, BCG matrix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se nových trendů v marketingu a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace u zvolené společnosti.
Zpracujte doporučení a návrhy změn pro zefektivnění marketingové komunikace ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se nových trendů v marketingu a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace u zvolené společnosti.
Zpracujte doporučení a návrhy změn pro zefektivnění marketingové komunikace ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2. SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 6. vydání. Hoboken: Wiley, 2017, 426 s. ISBN 9781119362418.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2. vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2. SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 6. vydání. Hoboken: Wiley, 2017, 426 s. ISBN 9781119362418.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. - 22 bodů: Jak ovlivnil nouzový stav a celá situace ohledně šíření nemoci COVID - 19 zpracování Vaší BP? Zodpovězeno zcela. Jakým způsobem jste volila konkurenci k analýze / srovnání? Našla jste si je sama, nebo byli konkurenti zadavatelem (analyzovanou společností) zadáni? Zodpovězeno zcela. Oponent práce: Ing. Martin Sedláček - 28 bodů: Proč se vybraný podnik zaměřuje i na komunikaci s B2C zákazníky, když většinu obratu tvoří zákazníci B2B? Zodpovězeno zcela. Jak vysvětlíte rozpor v hodnocení příležitostí, že čínské výrobky se stále kvalitativně zlepšují a hrozbou, že mají nízký image? Zodpovězeno zcela. Proč byly vybrány daná hodnotící kritéria v benchmarkingu pro vybranou společnosti? Zodpovězeno zcela. doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.: Počítala jste s použitím dronů? Zodpovězeno zcela. Jaký je rozdíl mezi rozhlasovou a radiovou stanicí? Zodpovězeno zcela. Co je myšleno účastí na eventech? Zodpovězeno zcela. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Proč nejsou v analýze marketingové komunikace uvedeny konkrétnější údaje - například o odběratelích či provedených investicích? Zodpovězeno částečně. Ing. Pavlína Kirschnerová, Ph.D.: Jaké jsou celkové náklady na zavedení Vašich doporučení? Zodpovězeno zcela.