Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s influencery pro společnost AR Trade s r.o. Návrh kampaně vytvořím na základě výsledků kvantitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy proposal in cooperation with influencers for AR Trade Ltd. This will be designed by the campaign based on quantitative research results.
Klíčová slova
influencer marketing, kvantitativní výzkum, propagace, sociální sítě, spolupráce
Klíčová slova v angličtině
cooperation, influencer marketing, quantitative research, promotion, social media
Rozsah průvodní práce
77 s. (98 427 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s influencery pro společnost AR Trade s r.o. Návrh kampaně vytvořím na základě výsledků kvantitativního výzkumu.
Anotace v angličtině
The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy proposal in cooperation with influencers for AR Trade Ltd. This will be designed by the campaign based on quantitative research results.
Klíčová slova
influencer marketing, kvantitativní výzkum, propagace, sociální sítě, spolupráce
Klíčová slova v angličtině
cooperation, influencer marketing, quantitative research, promotion, social media
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu vlivu Influencer marketingu na internetového uživatele.
Navrhněte marketingovou strategii pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte rešerši literatury související s tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu vlivu Influencer marketingu na internetového uživatele.
Navrhněte marketingovou strategii pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a C. C. CHAPMAN. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. 1. vydání. Olomouc: ANAG, 2014, 215 s. ISBN 9788072639076.
HUGHES, Tim a Matt REYNOLDS. Social selling: techniques to influence buyers and changemakers. 1st edition. London: Kogan Page, 2016, 194 s. ISBN 9780749478018.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vydání. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
MARTIN, Gail Z. The essential social media marketing handbook: a new roadmap for maximizing your brand, influence, and credibility. 1st edition. Newburyport: Career Press, 2017, 238 s. ISBN 9781632650924.
SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: nejužívanější metody a techniky. 1. vydání. Praha: Grada, 2014, 539 s. ISBN 9788024735689.
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a C. C. CHAPMAN. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. 1. vydání. Olomouc: ANAG, 2014, 215 s. ISBN 9788072639076.
HUGHES, Tim a Matt REYNOLDS. Social selling: techniques to influence buyers and changemakers. 1st edition. London: Kogan Page, 2016, 194 s. ISBN 9780749478018.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vydání. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
MARTIN, Gail Z. The essential social media marketing handbook: a new roadmap for maximizing your brand, influence, and credibility. 1st edition. Newburyport: Career Press, 2017, 238 s. ISBN 9781632650924.
SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: nejužívanější metody a techniky. 1. vydání. Praha: Grada, 2014, 539 s. ISBN 9788024735689.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Nikola Vykydalová. 24 bodů. Jste již v kontaktu s danými influencery, případně kterými konkrétními? Jak na Váš projekt/návrhy reagovalo vedení společnosti? Jaké byly jejich reakce? Kdy máte v plánu začít s návrhy, které uvádíte v práci? Jaký dosah se předpokládá, že influenceři firmě přinesou? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Petra Barešová, Ph.D. 9 bodů. Na základě jakých zdrojů či podkladů jste vytvořila matici BCG?Z čeho jste vycházela? Upravte SWOT analýzu. Jakým způsobem byl dotazník distribuován? Komu a jak byl odeslán emailem? Na jakých platformách byl uveřejněn? Jaká je cílová skupina produktu, kterou si firma stanovila? Zodpovězeno částečně.