Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a. s. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. V první části je provedena z dostupných zdrojů literární rešerše, ve které jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu konkuren-ceschopnosti, konkurenční výhody, konkurenční strategie a analýzy konkurentů. V části praktické jsou řešeny externí a interní analýzy, na základě kterých je zhodnocena konku-renceschopnost firmy a jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro zvýšení konkuren-ceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a. s.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitive position of the firm FORTEX - AGS, a. s. The thesis consist of two main parts. The first part includes the literary explo-ration of facts which discusses about a competitive position, an advantage of competition, the firm strategy and analyses of competition. The practical part solves the external and internal analyses which are important for valorization of the competitive position and the suggestions and recommendations are proposed for increasing ability of competition of the firm FORTEX - AGS, a. s.
able to compete, competitive position, competition, firm strategy, analysis, opportunities
Rozsah průvodní práce
70 s., 20 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a. s. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. V první části je provedena z dostupných zdrojů literární rešerše, ve které jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu konkuren-ceschopnosti, konkurenční výhody, konkurenční strategie a analýzy konkurentů. V části praktické jsou řešeny externí a interní analýzy, na základě kterých je zhodnocena konku-renceschopnost firmy a jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro zvýšení konkuren-ceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a. s.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitive position of the firm FORTEX - AGS, a. s. The thesis consist of two main parts. The first part includes the literary explo-ration of facts which discusses about a competitive position, an advantage of competition, the firm strategy and analyses of competition. The practical part solves the external and internal analyses which are important for valorization of the competitive position and the suggestions and recommendations are proposed for increasing ability of competition of the firm FORTEX - AGS, a. s.
able to compete, competitive position, competition, firm strategy, analysis, opportunities
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů týkající se tématu konkurenceschopnosti podniku.
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s. a zhodnoťte její postavení na příslušném trhu.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení pro posílení konkurenční strategie a konkurenceschopnosti daného podniku.
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů týkající se tématu konkurenceschopnosti podniku.
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s. a zhodnoťte její postavení na příslušném trhu.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení pro posílení konkurenční strategie a konkurenceschopnosti daného podniku.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-58943-41-7
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 254 s. ISBN 80-7261-010-4
[3] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria publishing, 1996. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] SCHOLES, J. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-58943-41-7
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 254 s. ISBN 80-7261-010-4
[3] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria publishing, 1996. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] SCHOLES, J. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000. 803 s. ISBN 80-7226-220-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Novák: Identifikujte hlavní konkurenční výhody společnosti ?
Kacr: Kterou "Portesovu strategii" by jste v práci použila?
Freiberg: Objasněte problémy s hotovostí ve firmě. Co je inovační výkonnost a jak jste ji měřil?