Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů na reklamní a propagační činnosti v pivovaru Zubr a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se nákladů, jejich členění, hlavní druhy a podklady týkající se marketingového mixu. Ve druhé- praktické části je podrobně představena společnost Pivovar Zubr a.s., její analýza nákladů s podrobným rozborem nákladů na reklamní a propagační činnosti. Bakalářská práce končí doporučením pro management společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analys of cost in Zubr Brewery Inc. In the first parts there are theoretical date concenrning of cost ,types of costs and theoretical date of marketing mix.
In the second, practical port of the bachelor thesis is introduce in detail the company Zubr Brewery Inc. and hers cost analysis with description of cost .
This bachelor thesis ends with my recommendation for the company management.
Klíčová slova
náklady, nákladové druhy, užití nákladů, vztah k objemu produkce, bod zvratu
Klíčová slova v angličtině
costs, types of costs, usage of costs, relation to production volume, break even point
Rozsah průvodní práce
69 s., 10 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů na reklamní a propagační činnosti v pivovaru Zubr a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se nákladů, jejich členění, hlavní druhy a podklady týkající se marketingového mixu. Ve druhé- praktické části je podrobně představena společnost Pivovar Zubr a.s., její analýza nákladů s podrobným rozborem nákladů na reklamní a propagační činnosti. Bakalářská práce končí doporučením pro management společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analys of cost in Zubr Brewery Inc. In the first parts there are theoretical date concenrning of cost ,types of costs and theoretical date of marketing mix.
In the second, practical port of the bachelor thesis is introduce in detail the company Zubr Brewery Inc. and hers cost analysis with description of cost .
This bachelor thesis ends with my recommendation for the company management.
Klíčová slova
náklady, nákladové druhy, užití nákladů, vztah k objemu produkce, bod zvratu
Klíčová slova v angličtině
costs, types of costs, usage of costs, relation to production volume, break even point
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se reklamní a propagační činnosti a sledování a kvalifikace nákladů ve výrobní společnosti.
Analyzujte současný stav nákladových položek, zhodnoťte jejich vývoj a příčiny vývoje ve společnosti Pivovar Zubr a.s.
Analyzujte náklady na reklamní a propagační činnosti s návazností na přínosy takto vynaložených nákladů.
Na základě analýzy zvolte vhodnou metodu k řízení nákladů na reklamní a propagační činnosti a navrhněte její implementaci ve společnosti Pivovar Zubr a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se reklamní a propagační činnosti a sledování a kvalifikace nákladů ve výrobní společnosti.
Analyzujte současný stav nákladových položek, zhodnoťte jejich vývoj a příčiny vývoje ve společnosti Pivovar Zubr a.s.
Analyzujte náklady na reklamní a propagační činnosti s návazností na přínosy takto vynaložených nákladů.
Na základě analýzy zvolte vhodnou metodu k řízení nákladů na reklamní a propagační činnosti a navrhněte její implementaci ve společnosti Pivovar Zubr a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] FÍBROVÁ, J. Nákladové účetnictví: Manažerské účetnictví I. Praha: Oeconomica, 2002. 347 s. ISBN 80-245-0212-7
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. Praha: C.H. Beck, 1999. ISBN 80-7179-255-1
[3] JANOUT, J. Náklady a hospodárnost podniku. 1. vyd. Praha: SNTL- Nakladatelství technické literatury, 1989. 224 s. ISBN 800-03-00127-7
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[5] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-0627
Seznam doporučené literatury
[1] FÍBROVÁ, J. Nákladové účetnictví: Manažerské účetnictví I. Praha: Oeconomica, 2002. 347 s. ISBN 80-245-0212-7
[2] HOLMAN, R. Ekonomie. Praha: C.H. Beck, 1999. ISBN 80-7179-255-1
[3] JANOUT, J. Náklady a hospodárnost podniku. 1. vyd. Praha: SNTL- Nakladatelství technické literatury, 1989. 224 s. ISBN 800-03-00127-7
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[5] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-0627
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Paseková: Dotaz o mimořádných nákladech a výnosech.
Lipták: Neuvažovla jste o asociaci v pobobě spojení piva a jídla?
Dobeš: Dotaz ke spolupracující firmě.