Bakalářská práce pojednává o vizuálním stylu psího hotelu a školky. V teoretické části se krátce zmiňuji o Corporate Identity a jejich složkách a také o vizuálních informačních systémech. Dále se zde zabývám známými zahraničními i českými ochranářskými organizacemi a záchrannými stanicemi u nás. Kladu důraz na historii, původ a symboliku psů a dnes bohužel nezbytné psí útulky a kampaně bojující proti množírnám. Nakonec se zmiňuji o psích školkách a hotelích u nás. V praktické části navrhuji vizuální styl pro imaginární psí hotel a školku s názvem Holidaydogs.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the visual style of the dog hotel and dog kindergarten. In the theoretical part, I briefly mention Corporate Identity and their components, as well as visual information systems. I also deal with well-known foreign and Czech protection organizations and rescue stations in our country. The emphasis of the thesis is history, origin and symbolism of dogs and today unfortunately necessary dog shelters and campaigns fighting propagation. Finally, I mention dog nurseries and hotels in our country. In the practical part, I design a visual style for an imaginary dog hotel and dog kindergarten called Holidaydogs.
Klíčová slova
vizuální styl, logo, psí hotel, psí školka, pes
Klíčová slova v angličtině
visual style, logo, dog hotel, dog kindergarten, dog
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o vizuálním stylu psího hotelu a školky. V teoretické části se krátce zmiňuji o Corporate Identity a jejich složkách a také o vizuálních informačních systémech. Dále se zde zabývám známými zahraničními i českými ochranářskými organizacemi a záchrannými stanicemi u nás. Kladu důraz na historii, původ a symboliku psů a dnes bohužel nezbytné psí útulky a kampaně bojující proti množírnám. Nakonec se zmiňuji o psích školkách a hotelích u nás. V praktické části navrhuji vizuální styl pro imaginární psí hotel a školku s názvem Holidaydogs.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the visual style of the dog hotel and dog kindergarten. In the theoretical part, I briefly mention Corporate Identity and their components, as well as visual information systems. I also deal with well-known foreign and Czech protection organizations and rescue stations in our country. The emphasis of the thesis is history, origin and symbolism of dogs and today unfortunately necessary dog shelters and campaigns fighting propagation. Finally, I mention dog nurseries and hotels in our country. In the practical part, I design a visual style for an imaginary dog hotel and dog kindergarten called Holidaydogs.
Klíčová slova
vizuální styl, logo, psí hotel, psí školka, pes
Klíčová slova v angličtině
visual style, logo, dog hotel, dog kindergarten, dog
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Historie a srovnání vizuálních stylů firem zabývajících se psími hotely, školkami, výcviky a poradnou
2. Praktická část: Vizuální styl firmy se psím hotelem, školkou, výcvikem a poradnou, včetně propagačních a reklamních materiálů
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 33/2019) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: Historie a srovnání vizuálních stylů firem zabývajících se psími hotely, školkami, výcviky a poradnou
2. Praktická část: Vizuální styl firmy se psím hotelem, školkou, výcvikem a poradnou, včetně propagačních a reklamních materiálů
Seznam doporučené literatury
Ikony,symboly a piktogramy: vizuální komunikace ve všech jazycích. V Praze: Slovart, 2006
KOTYZA, Michal a Ondřej KAFKA. Logo & corporate identity. Praha: KaTha Design, c2014
Záchranářská kynologie: teorie, data, zkušenosti. Praha: Plot, 2019
Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Hoboken: Wiley; [2018]
Seznam doporučené literatury
Ikony,symboly a piktogramy: vizuální komunikace ve všech jazycích. V Praze: Slovart, 2006
KOTYZA, Michal a Ondřej KAFKA. Logo & corporate identity. Praha: KaTha Design, c2014
Záchranářská kynologie: teorie, data, zkušenosti. Praha: Plot, 2019
Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Hoboken: Wiley; [2018]
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Na základě grafického návrhu vizuálního stylu psího hotelu a psí školky se rozvinula diskuse, zda-li a do jaké míry je výtvarné řešení Robiny Tomčalové originální a nakolik je poplatné často se opakujícím vzorům označení podobných institucí. Vedle toho se poukazovalo na to, že skici některých jiných návrhů Robiny Tomčalové byly zajímavější a výtvarně zdařilejší.