Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED. Cílem je zjištění současného stavu marketingové komunikace společnosti, objevení případných nedostatků a navržení možností pro zlepšení. Problém byl nejdříve řešen analýzou současného stavu marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále bylo použito metod SWOT, Porterovy a PEST analýzy pro zhodnocení marketingového prostředí a postavení cestovní kanceláře na trhu. V práci byly doporučeny tři návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the travel agency FLY UNITED. The aim is to find out the current state of the company´s marketing communication, to identify possible shortcomings and to suggest opportunities for improvement. The problem was first solved by analysing the current state of the marketing mix and communication mix. The also used SWOT methods, Porter´s, PEST analysis to evaluate the marketing environment and the market position of the travel agency. Three suggestions for improvement were recommended in the work marketing communications.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, marketingové prostředí, analýza prostředí
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED. Cílem je zjištění současného stavu marketingové komunikace společnosti, objevení případných nedostatků a navržení možností pro zlepšení. Problém byl nejdříve řešen analýzou současného stavu marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále bylo použito metod SWOT, Porterovy a PEST analýzy pro zhodnocení marketingového prostředí a postavení cestovní kanceláře na trhu. V práci byly doporučeny tři návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the travel agency FLY UNITED. The aim is to find out the current state of the company´s marketing communication, to identify possible shortcomings and to suggest opportunities for improvement. The problem was first solved by analysing the current state of the marketing mix and communication mix. The also used SWOT methods, Porter´s, PEST analysis to evaluate the marketing environment and the market position of the travel agency. Three suggestions for improvement were recommended in the work marketing communications.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, marketingové prostředí, analýza prostředí
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
Uveďte vhodné metody marketingového výzkumu.
II. Prraktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti FLY UNITED.
Shrněte zjištěné nedostatky v marketingové komunikaci a navrhněte jejich řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
Uveďte vhodné metody marketingového výzkumu.
II. Prraktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti FLY UNITED.
Shrněte zjištěné nedostatky v marketingové komunikaci a navrhněte jejich řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: Independently published, 2019, 206 s. ISBN 9781795683494.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Seznam doporučené literatury
GOLDEN, Matt. Social media marketing: unlock the secrets of YouTube, Facebook advertising, LinkedIn, Pinterest, Twitter and Instagram. Spojené státy americké: Independently published, 2019, 206 s. ISBN 9781795683494.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 9788024758695.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 9788027107872.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 9788027102068.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - 24 bodů. Oponent práce: doc. Ing. Jena Švarcová, Ph.D. - 15 bodů: Rozlišujete ve SWOT analýze vnitřní a vnější prostředí firmy? Zodpovězeno zcela. Ing. Karel Slinták, Ph.D.: Jak by se uvedená firma mohla stát flexibilnější, aby jí neodčerpávaly zakázky firmy jako Kiwi a Pelikan? Zodpovězeno zcela. Ing. Pavlína Kirschnerová, Ph.D.: Proč čerpáte z dat za roky 2015 a 2016? Zodpovězeno zcela.