Management jakosti se v českých firmách stává pomalu samozřejmostí a důležitostí. Není divu. Pokud se firma chce ve svém oboru uplatnit a ubránit se konkurenci, měla by této problematice věnovat značnou pozornost. Velkou zásluhu na zavádění systému jakosti mají normy ISO řady 9000, které jsou již implementovány v mnoha našich firmách.
Problematika managementu jakosti je předmětem této bakalářské práce. Snažím se v ní vysvětlit pojmy s jakostí související, a proč by se vůbec systém jakosti měl zavádět. Co všechno je třeba k zavedení systému, je popsáno v praktické části, která je aplikována na společnost Saker spol. s r.o.
Anotace v angličtině
Quality management is slowly becoming matter of course and importance in Czech companies. It is not a wonder. If a company wants to assert in its branch and resist competition, it should pursue considerable attention in this problem. ISO standards of 9000 series have a great desert on introducing of quality system which has been already implemented in lot of our companies.
The problem of quality management is the subject of this bachelor’s work. I try to explain in this work conceptions connecting with quality, and why should quality system have been introduced at all. What all is necessary to introduce of system, is describe in practical part which is apply on company Saker spol. s r.o.
Klíčová slova
Kvalita, management jakosti, systém, řízení jakosti, ISO normy.
Klíčová slova v angličtině
Quality, quality management, system, quality control, ISO standards.
Rozsah průvodní práce
43
Jazyk
CZ
Anotace
Management jakosti se v českých firmách stává pomalu samozřejmostí a důležitostí. Není divu. Pokud se firma chce ve svém oboru uplatnit a ubránit se konkurenci, měla by této problematice věnovat značnou pozornost. Velkou zásluhu na zavádění systému jakosti mají normy ISO řady 9000, které jsou již implementovány v mnoha našich firmách.
Problematika managementu jakosti je předmětem této bakalářské práce. Snažím se v ní vysvětlit pojmy s jakostí související, a proč by se vůbec systém jakosti měl zavádět. Co všechno je třeba k zavedení systému, je popsáno v praktické části, která je aplikována na společnost Saker spol. s r.o.
Anotace v angličtině
Quality management is slowly becoming matter of course and importance in Czech companies. It is not a wonder. If a company wants to assert in its branch and resist competition, it should pursue considerable attention in this problem. ISO standards of 9000 series have a great desert on introducing of quality system which has been already implemented in lot of our companies.
The problem of quality management is the subject of this bachelor’s work. I try to explain in this work conceptions connecting with quality, and why should quality system have been introduced at all. What all is necessary to introduce of system, is describe in practical part which is apply on company Saker spol. s r.o.
Klíčová slova
Kvalita, management jakosti, systém, řízení jakosti, ISO normy.
Klíčová slova v angličtině
Quality, quality management, system, quality control, ISO standards.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů o managementu jakosti s užitím normy ISO 9001.
Proveďte analýzu současného stavu systému řízení jakosti ve společnosti Saker, spol. s. r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení stávajícího systému řízení jakosti.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů o managementu jakosti s užitím normy ISO 9001.
Proveďte analýzu současného stavu systému řízení jakosti ve společnosti Saker, spol. s. r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení stávajícího systému řízení jakosti.
Seznam doporučené literatury
[1] BRIŠ, P. Management kvality. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 213 s., ISBN 80-7318-312-9
[2] NENADÁL, J. a kol. Metody a procesy měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002. 177 s. ISBN 80-248-0192-2
[3] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1 vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6
[4] NENADÁL, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8
[5] VEBER, J. Management kvality a environmentu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2003. 157 s. ISBN 80-245-0289-5
Seznam doporučené literatury
[1] BRIŠ, P. Management kvality. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 213 s., ISBN 80-7318-312-9
[2] NENADÁL, J. a kol. Metody a procesy měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002. 177 s. ISBN 80-248-0192-2
[3] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1 vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6
[4] NENADÁL, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8
[5] VEBER, J. Management kvality a environmentu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2003. 157 s. ISBN 80-245-0289-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kressová: Čím si vysvětlujete odmítání přivýdělku?
Rosman: Okomentujte zlepšení informačního systému ve Vašem podniku?