Cílem mojí bakalářské práce je redesign vizuální identity Slovenského komorního divadla v Martině, který si dává za cíl posílit hlavně digitální komunikaci a propagaci. Práce je reali- zována na základě analýzy srovnatelných divadel čímž se zabývá teoretická část, současných postupů a samotné charakteristiky a analýzy martinského divadla. Právě tomu je věnován úvod praktické části, který plynule přechází k novému řešení identity a popisuje jeho jed- notlivé prvky a následnou aplikací napříč médií.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor's thesis is to redesign the visual identity of the Slovak Chamber Theater in Martin, which aims to strengthen mainly digital communication and promotion. The work is based on the analysis of comparable theaters, which deals with the theoretical part, current procedures, and on the characteristics and analysis of this theater examined in the introduction to the practical part, which smoothly extends to a new solution of identity and describes its individual elements and subsequent application across the media.
visual identity, theater, digital promotion, redesign, logotype
Rozsah průvodní práce
53 s. (68 962 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Cílem mojí bakalářské práce je redesign vizuální identity Slovenského komorního divadla v Martině, který si dává za cíl posílit hlavně digitální komunikaci a propagaci. Práce je reali- zována na základě analýzy srovnatelných divadel čímž se zabývá teoretická část, současných postupů a samotné charakteristiky a analýzy martinského divadla. Právě tomu je věnován úvod praktické části, který plynule přechází k novému řešení identity a popisuje jeho jed- notlivé prvky a následnou aplikací napříč médií.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor's thesis is to redesign the visual identity of the Slovak Chamber Theater in Martin, which aims to strengthen mainly digital communication and promotion. The work is based on the analysis of comparable theaters, which deals with the theoretical part, current procedures, and on the characteristics and analysis of this theater examined in the introduction to the practical part, which smoothly extends to a new solution of identity and describes its individual elements and subsequent application across the media.
visual identity, theater, digital promotion, redesign, logotype
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vizuálních identit divadel 2. Analýza současného stavu marketingové komunikace divadla v Martině 3. Varianty návrhu řešení nové identity a komunikace divadla 4. Postup zpracování vybrané varianty řešení 5. Závěr
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vizuálních identit divadel 2. Analýza současného stavu marketingové komunikace divadla v Martině 3. Varianty návrhu řešení nové identity a komunikace divadla 4. Postup zpracování vybrané varianty řešení 5. Závěr
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 9788073911676. JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. New York, New York: Thames & Hudson, 2016. ISBN 0500518963. LIDWELL, William, Kritina HOLDEN a Jill BUTLER. Univerzální principy designu: 125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025135402. LUPTON, Ellen. Thinking with type: a critical guide for designers, writers, editors, & students. 2nd rev. and expanded ed. New York: Princeton Architectural Press, c2010. ISBN 978-1-56898-969-3. SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 9788025149096.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 9788073911676. JOHNSON, Michael. Branding: in five and a half steps. New York, New York: Thames & Hudson, 2016. ISBN 0500518963. LIDWELL, William, Kritina HOLDEN a Jill BUTLER. Univerzální principy designu: 125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025135402. LUPTON, Ellen. Thinking with type: a critical guide for designers, writers, editors, & students. 2nd rev. and expanded ed. New York: Princeton Architectural Press, c2010. ISBN 978-1-56898-969-3. SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 9788025149096.
Přílohy volně vložené
2 dotazníky, 1 obrazová príloha
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka vytvořila novou vizuální identitu Slovenského komorního divadla. Zdokumentovala historii divadla a stávající, nevyhovující prezentaci divadla vůči veřejnosti. Vytvořila nové webové stránky, redesign loga a propagační materiály (plakáty, tiskoviny) s důrazem na minimalismus, výraznou typografii (černobílé provedení) a prostorem pro kreativní uplatnění obrazové části vizuální komunikace.