Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vyjmenovány pojmy k tématice bakalářské práce. V praktické části práce se zabýváme realizací výzkumu a dosažením stanovených cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is separated on the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes the concepts of the bachelor's thesis. In the practical part of the work we tries to implement research and look for goals.
Klíčová slova
úzkost, strach, dítě, mladistvý, škola, sociální prostředí
Klíčová slova v angličtině
anxiety, fear, children, youth, school, social enviroment
Rozsah průvodní práce
74 s. 93317
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vyjmenovány pojmy k tématice bakalářské práce. V praktické části práce se zabýváme realizací výzkumu a dosažením stanovených cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is separated on the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes the concepts of the bachelor's thesis. In the practical part of the work we tries to implement research and look for goals.
Klíčová slova
úzkost, strach, dítě, mladistvý, škola, sociální prostředí
Klíčová slova v angličtině
anxiety, fear, children, youth, school, social enviroment
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických vychodisek z oblasti psychologie, teorií úzkosti a strachu a sociálního prostředí.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníku.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických vychodisek z oblasti psychologie, teorií úzkosti a strachu a sociálního prostředí.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníku.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
VYMĚTAL, Jan. Speciální psychoterapie: (úzkost a strach). Praha: Psychoanalytické nakladatelství, 2000. Psychoterapie. ISBN 80-86123-15-4.
VYMĚTAL, Jan. Úzkost a strach u dětí: [jak jim předcházet a jak je překonávat]. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-830-9.
BAUMAN, Zygmunt. Tekuté časy: život ve věku nejistoty. Vydání druhé. Přeložil Helena ŠOLCOVÁ. Praha: Academia, 2017. XXI. století. ISBN 978-80-200-2740-5.
KARR-MORSE, Robin a Meredith S. WILEY. Zraněné dětství: vliv dětského traumatu na onemocnění v dospělosti. Praha: Triton, 2013. ISBN 978-80-7387-642-5.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1369-4.
Seznam doporučené literatury
VYMĚTAL, Jan. Speciální psychoterapie: (úzkost a strach). Praha: Psychoanalytické nakladatelství, 2000. Psychoterapie. ISBN 80-86123-15-4.
VYMĚTAL, Jan. Úzkost a strach u dětí: [jak jim předcházet a jak je překonávat]. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-830-9.
BAUMAN, Zygmunt. Tekuté časy: život ve věku nejistoty. Vydání druhé. Přeložil Helena ŠOLCOVÁ. Praha: Academia, 2017. XXI. století. ISBN 978-80-200-2740-5.
KARR-MORSE, Robin a Meredith S. WILEY. Zraněné dětství: vliv dětského traumatu na onemocnění v dospělosti. Praha: Triton, 2013. ISBN 978-80-7387-642-5.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1369-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil téma bakalářské práce, její cíle a metodologii. Následně prezentoval nejdůležitější výsledky výzkumného šetření. Odpověděl na otázky uvedené v posudcích. Proběhla diskuse.
doc. Haburajová upozornila na nedostatky praktické části práce. Požádala o dotazníky z výzkumu.
Student je měl uložené na flash disku. Výzkum realizoval výzkum přes survio.
dr. Skarupská upozornila na terminologické nesrovnalosti, zejména v názvu práce.