Záměrem diplomové práce je vypracování projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše týkající se oblasti marketingové komunikace a následně tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Na základě výsledků analýzy byl zpracován projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Vypracovaný projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The intention of the diploma thesis is to develop a project aimed at improving the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. The aim of the theoretical part of the thesis was to conduct a literature research related to the field of marketing communication and then to create a theoretical basis for the practical part of the thesis. The aim of the practical part of the thesis was to analyse the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. Based on the results of the analysis, a project aimed at improving the current state of marketing communication in the Duda Bathroom Company Ltd. was created. The developed project was then subjected to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, analýza, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Marketing Communication Tools, Analysis, Customer
Rozsah průvodní práce
107 s. (150 625 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem diplomové práce je vypracování projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše týkající se oblasti marketingové komunikace a následně tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Na základě výsledků analýzy byl zpracován projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve společnosti Duda koupelny, s.r.o. Vypracovaný projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The intention of the diploma thesis is to develop a project aimed at improving the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. The aim of the theoretical part of the thesis was to conduct a literature research related to the field of marketing communication and then to create a theoretical basis for the practical part of the thesis. The aim of the practical part of the thesis was to analyse the current state of the Duda Bathroom Company Ltd. marketing communication. Based on the results of the analysis, a project aimed at improving the current state of marketing communication in the Duda Bathroom Company Ltd. was created. The developed project was then subjected to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, analýza, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Marketing Communication Tools, Analysis, Customer
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald E. BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. 5th ed. Upper Saddle River, N. J: Pearson College Div, 2012, 445 s. ISBN 978-013-3250-916.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 544 s. ISBN 978-027-3753-360.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald E. BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. 5th ed. Upper Saddle River, N. J: Pearson College Div, 2012, 445 s. ISBN 978-013-3250-916.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 544 s. ISBN 978-027-3753-360.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 26 b.
Oponent práce: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc., Ph.D., 26 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Který ze sedmi prezentovaných akčních plánů považuje diplomant za nejvíce účinný, a z jakého důvodu právě tento akční plán? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) V kap. 1.5.5 (str. 19-20) uvádíte přehled metod pro stanovení rozpočtu komunikačních aktivit, který přístup volíte pro zpracování rozpočtu vašeho projektu a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) V kap. 1.5.6 (str. 20) uvádíte přehled měření výsledků komunikace, které přístupy volíte pro měření výsledků navrhované marketingové komunikace v akčním plánu opatření ve vašem projektu a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA