V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is the analysis of evaluations, reviews and references on the internet. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the Notino.cz online store is proposed.
customer satisfaction, digital customer, increasing customer satisfaction, online marketing
Rozsah průvodní práce
82 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is the analysis of evaluations, reviews and references on the internet. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the Notino.cz online store is proposed.
customer satisfaction, digital customer, increasing customer satisfaction, online marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k oblasti internetového marketingu, digitálního zákazníka a spokojenosti zákazníků včetně jejího měření a zvyšování.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu Notino.
Identifikujte nedostatky současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu Notino.
Vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k oblasti internetového marketingu, digitálního zákazníka a spokojenosti zákazníků včetně jejího měření a zvyšování.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu Notino.
Identifikujte nedostatky současného stavu spokojenosti zákazníků se službami internetového obchodu Notino.
Vytvořte projekt zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. 2. přepr. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LELAND, Karen a Keith BAILEY. Customer Service for Dummies. 3rd ed. Indianapolis: John Wiley & Sons, 2011, 408 s. ISBN 978-0-471-76869-2.
WELLINGTON, Patricia. Effective customer care. 2nd ed. London: The Sunday Times, 2010, 135 s. ISBN 978-0-7494-5997-0.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. 2. přepr. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-271-0955-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LELAND, Karen a Keith BAILEY. Customer Service for Dummies. 3rd ed. Indianapolis: John Wiley & Sons, 2011, 408 s. ISBN 978-0-471-76869-2.
WELLINGTON, Patricia. Effective customer care. 2nd ed. London: The Sunday Times, 2010, 135 s. ISBN 978-0-7494-5997-0.
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 17 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 26 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Využívá společnost Notino influencerů při online kampaních? Pokud ne, proč? Pokud ano, jaké a s jakým úspěchem? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jaké je stávající využití systému CRM ve firmě? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Kdo má přístup do stávajícího systému CRM ve firmě? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Jaké jsou základní podmínky úspěšné implementace CRM? NEZODPOVĚZENO
4) Jaké jsou hlavní překážky implementace CRM a jak se dají překonat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Další otázky:
1) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Co vás vedlo k volbě tématu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Jakým způsobem může být využit software při marketingových strategii? NEZODPOVĚZENO
3) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Umožňujete zákazníkům momentálně sledovat zakázky? NEZODPOVĚZENO
4) Ing. Lubor Homolka, Ph. D., Zvažovala jste využití chatbotů na webových stránkách? NEZODPOVĚZENO
5) Ing. Lubor Homolka, Ph. D., Co si představujete pod politickou hrozbou - změna politické situace? NEZODPOVĚZENO