Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part
defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit sector. The theoretical part will serve as a starting point for the elaboration of the analytical and project part. The analytical part deals with characteristic of company, analyzes of the marketing mix of services, marketing communication and selected analyzes of the marketing environment. The conclusion of the analytical part is a SWOT analysis, which summarizes the previous analyzes and will be the basis for the elaboration of the marketing communication project. The project will contain several proposals, which will then be subjected to cost, time and risk analysis.
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part
defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit sector. The theoretical part will serve as a starting point for the elaboration of the analytical and project part. The analytical part deals with characteristic of company, analyzes of the marketing mix of services, marketing communication and selected analyzes of the marketing environment. The conclusion of the analytical part is a SWOT analysis, which summarizes the previous analyzes and will be the basis for the elaboration of the marketing communication project. The project will contain several proposals, which will then be subjected to cost, time and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury pro oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Na základě zjištěných informací navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury pro oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Na základě zjištěných informací navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAKER, Michael J., 2014. Marketing strategy and management. 5th edition. New York: Palgrave, 545 s. ISBN 978-1-137-02582-1.
EAGLE, Lynne, 2015. Marketing communications. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 427 s. ISBN 978-0-415-50770-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BAKER, Michael J., 2014. Marketing strategy and management. 5th edition. New York: Palgrave, 545 s. ISBN 978-1-137-02582-1.
EAGLE, Lynne, 2015. Marketing communications. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 427 s. ISBN 978-0-415-50770-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., 26 bodů
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 24 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Proč jste si pro Vaši diplomovou práci zvolil právě Městské divadlo ve Zlíně? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Které ze sedmi Vámi uvedených návrhů bude uvedené divadlo realizovat v příští sezóně? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Může diplomant konkrétně specifikovat, jakým způsobem byla sestavena subkapitola 13.1.1 Portfolio matice BCG? Mimochodem záporná míra růstu trhu není označována tak, jak je interpretováno v grafu (Graf 1). ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané příspěvkové organizace, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky
1) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Kolik ma divadlo zaměstnanců? Čím je specifiké řízení lidských zdrojů v divadle? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Kolik stojí průměrně jedna vstupenka a jaký je podíl předplatitelů? ZODPOVĚZENO ZCELA