Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email marketingu a offline marketingu. Na základě skutečností zjištěných v praktické části práce bylo navrženo zlepšení, které může firmě napomoct k efektivnější komunikaci. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of the diploma thesis is to improve the marketing communication of the NajdiKáru advertising platform. The essence was to improve the existing communication with the intention of gaining a greater awareness of the company and reaching potential users. Analyses were performed to help identify shortcomings in the use of communications. These problems concerned websites, mobile applications, social networks, advertising systems, or email marketing. Based on the facts found in the practical part of the work, an improvement was proposed, which can help the company to communicate more effectively. These proposals were subjected to cost, time, and risk analysis.
marketing, marketing communication, advertising platform, shared economy, communication mix
Rozsah průvodní práce
95 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email marketingu a offline marketingu. Na základě skutečností zjištěných v praktické části práce bylo navrženo zlepšení, které může firmě napomoct k efektivnější komunikaci. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of the diploma thesis is to improve the marketing communication of the NajdiKáru advertising platform. The essence was to improve the existing communication with the intention of gaining a greater awareness of the company and reaching potential users. Analyses were performed to help identify shortcomings in the use of communications. These problems concerned websites, mobile applications, social networks, advertising systems, or email marketing. Based on the facts found in the practical part of the work, an improvement was proposed, which can help the company to communicate more effectively. These proposals were subjected to cost, time, and risk analysis.
marketing, marketing communication, advertising platform, shared economy, communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace platformy NajdiKáru s.r.o.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace platformy NajdiKáru s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace platformy NajdiKáru s.r.o.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace platformy NajdiKáru s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada, 2017, 143 s. ISBN 978-80-271-0338-6.
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2019, 395 s. ISBN 978-1-5264-2667-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2018, 421 s. ISBN 978-1-5264-2387-0.
Seznam doporučené literatury
BRUNEC, Jan. Google analytics. Praha: Grada, 2017, 143 s. ISBN 978-80-271-0338-6.
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
HANLON, Annmarie. Digital marketing: strategic planning & integration. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2019, 395 s. ISBN 978-1-5264-2667-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE Pub., 2018, 421 s. ISBN 978-1-5264-2387-0.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Kozák, 29b.
Otázky: Platí se u PR článků poplatek za umístění v časopisech? ZODPOVĚZENO
Jak se změní - podle Vašeho odhadu - cena ojetých vozidel v důsledku koronavirové pandemie v první polovině roku 2020? ZODPOVĚZENO
Oponent DP: Bejtkovský, PhD., 20b.
Jakým konkrétním způsobem bude realizována etapa vyhodnocení projektu, která je uvedena v souvislosti s časovou analýzou navrženého projektu? ZODPOVĚZENO
Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli společnosti NajdiKáru s.r.o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO