Diplomová práce je zaměřena na tvorbu věrnostního programu pro lékárnu Slunce v Lékařském domě ve Zlíně. Pro zmapování současné situace byla získaná data zpracována pomocí STEP analýzy, 5F analýzy, McKinseyho modelu 7S, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě zjištěných výsledků z analýz byl následně sestaven projekt tvorby věrnostního programu. Navržené řešení obsahuje finanční, časovou a rizikovou analýzu. Hlavním přínosem práce je zvýšení konkurenceschopnosti lékárny, zvýšení povědomí o lékárně a navýšení počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on creating a loyalty programme of Slunce pharmacy located in Lékařský dům in Zlín city. STEP analysis, 5F analysis, McKinsey 7S Model, SWOT analysis and Benchmarking were used for analysing current situation of the pharmacy. According to data analysis a project of loyalty programme was created. Suggested solution includes financial, time and risk analysis. The main goal of the thesis is to increase the competitiveness of the pharmacy, to enhance an awareness about Slunce pharmacy and to increase the number of customers.
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu věrnostního programu pro lékárnu Slunce v Lékařském domě ve Zlíně. Pro zmapování současné situace byla získaná data zpracována pomocí STEP analýzy, 5F analýzy, McKinseyho modelu 7S, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě zjištěných výsledků z analýz byl následně sestaven projekt tvorby věrnostního programu. Navržené řešení obsahuje finanční, časovou a rizikovou analýzu. Hlavním přínosem práce je zvýšení konkurenceschopnosti lékárny, zvýšení povědomí o lékárně a navýšení počtu zákazníků.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on creating a loyalty programme of Slunce pharmacy located in Lékařský dům in Zlín city. STEP analysis, 5F analysis, McKinsey 7S Model, SWOT analysis and Benchmarking were used for analysing current situation of the pharmacy. According to data analysis a project of loyalty programme was created. Suggested solution includes financial, time and risk analysis. The main goal of the thesis is to increase the competitiveness of the pharmacy, to enhance an awareness about Slunce pharmacy and to increase the number of customers.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingu a marketingové komunikace s důrazem na jejich využití ve zdravotnictví a farmaceutickém průmyslu.
Zpracujte literární rešerži vztahující se k tématu věrnostních programů a spokojenosti zákazníka.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu lékárny Slunce se zaměřením na konkurenční analýzu věrnostních programů.
Zpracujte projekt věrnostního programu Lékárny Slunce.
Zhodnoťte finanční a časovou náročnost projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska týkající se marketingu a marketingové komunikace s důrazem na jejich využití ve zdravotnictví a farmaceutickém průmyslu.
Zpracujte literární rešerži vztahující se k tématu věrnostních programů a spokojenosti zákazníka.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu lékárny Slunce se zaměřením na konkurenční analýzu věrnostních programů.
Zpracujte projekt věrnostního programu Lékárny Slunce.
Zhodnoťte finanční a časovou náročnost projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUTSCHER, Stephan. Customer Loyalty Programmes and Clubs. 2nd Edition. United Kingdom: Routledge, 2017, 224 s. ISBN 9781317155461.
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada. Finanční řízení, 2013, 520 s. ISBN 978-80-247-4780-4.
SARSBY, Alan. SWOT analysis: A guide to SWOT for business studies students. Anglie: Leadership library, 2016, 86 s. ISBN 978-0-9932504-2-2.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016, 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
Seznam doporučené literatury
BUTSCHER, Stephan. Customer Loyalty Programmes and Clubs. 2nd Edition. United Kingdom: Routledge, 2017, 224 s. ISBN 9781317155461.
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada. Finanční řízení, 2013, 520 s. ISBN 978-80-247-4780-4.
SARSBY, Alan. SWOT analysis: A guide to SWOT for business studies students. Anglie: Leadership library, 2016, 86 s. ISBN 978-0-9932504-2-2.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: příručka pro praxi. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016, 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Staňková, 25b.
Otázky: V čem vidíte hlavní přínos věrnostního programu pro tak relativně malou lékarnu? Je schopna konkureovat velkým lékárnám, pokud ano, v čem? ZODPOVĚZENO
Vzhledem k plánovanému termínu realizace, je již návrh v praxi realizován? ZODPOVĚZENO
Oponent DP: PharmDr.Vašut, 28b.
Otázky: Nebudou nikdy zasílány SMS ani emaily. Nebyla by naopak tato možnost informovat zákazníky o slevách, akcích informovat? ZODPOVĚZENO
Domnívá se autorka, že 1% výše poskytované slevy je dostatečně motivující pro zákazníky v lékárně? ZODPOVĚZENO
Navrhovala byste věrnostní program a další aktivity (konzultace zdarma, pokytovat členům věrnostního programu dodání léků až do domu? ZODPOVĚZENO