Marketingová komunikace. Jednotlivé prvky marketingové komunikace, jejich obsah a účel.
Analýza postavení firmy LOMAX, producenta garážových vrat a předokenních rolet na trhu. Její konkurence, sezonality prodejů, cílové skupiny.
Navržení komunikační strategie firmy LOMAX. Návrh jednotlivých nástrojů komunikační strategie. Fotopráce pro grafické návrhy. Grafické návrhy komunikačních prostředků.
Anotace v angličtině
Marketing communication. The individual elements of the marketing communication, their content and purpose.
The analysis of the position of the LOMAX company on the market, the producer of the garage doors and fore window blinds on the market. Their competitors and sensuality of the sales, the target groups.
Proposing the communication strategy of the LOMAX company. The proposing the individual instruments of the communication strategy. The photo work for the graphic proposals. The graphic proposals of the means of communication.
Marketingová komunikace. Jednotlivé prvky marketingové komunikace, jejich obsah a účel.
Analýza postavení firmy LOMAX, producenta garážových vrat a předokenních rolet na trhu. Její konkurence, sezonality prodejů, cílové skupiny.
Navržení komunikační strategie firmy LOMAX. Návrh jednotlivých nástrojů komunikační strategie. Fotopráce pro grafické návrhy. Grafické návrhy komunikačních prostředků.
Anotace v angličtině
Marketing communication. The individual elements of the marketing communication, their content and purpose.
The analysis of the position of the LOMAX company on the market, the producer of the garage doors and fore window blinds on the market. Their competitors and sensuality of the sales, the target groups.
Proposing the communication strategy of the LOMAX company. The proposing the individual instruments of the communication strategy. The photo work for the graphic proposals. The graphic proposals of the means of communication.
1. Analýza komunikačních aktivit firmy LOMAX.
2. Doporučení komunikační strategie.
3. Doporučení komunikačních prostředků.
4. Tvorba návrhů komunikačních prostředků.
5. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 40 stran formátu A4 v tištěné podobě a na CD nosiči.
Zásady pro vypracování
1. Analýza komunikačních aktivit firmy LOMAX.
2. Doporučení komunikační strategie.
3. Doporučení komunikačních prostředků.
4. Tvorba návrhů komunikačních prostředků.
5. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 40 stran formátu A4 v tištěné podobě a na CD nosiči.
Seznam doporučené literatury
Brannan, T.: Jak se dělá účinná reklama. Praha, Management Press 1996
Kotler, P.: Marketing management. Praha, Victoria Publishing, a. s., 1992
Schultz, D., E.: Moderní reklama - umění ztaujmout, Praha, Grada 1995
Strategie, ročníky 2005 - 2007, Mladá Fronta
Marketing Media, ročníky 2005 - 2007, Economia
USADREVIEW, ročník 2005 - 2007, Visual Reference Publications
Firemní materiály společnosti LOMAX
Internet
Seznam doporučené literatury
Brannan, T.: Jak se dělá účinná reklama. Praha, Management Press 1996
Kotler, P.: Marketing management. Praha, Victoria Publishing, a. s., 1992
Schultz, D., E.: Moderní reklama - umění ztaujmout, Praha, Grada 1995
Strategie, ročníky 2005 - 2007, Mladá Fronta
Marketing Media, ročníky 2005 - 2007, Economia
USADREVIEW, ročník 2005 - 2007, Visual Reference Publications
Firemní materiály společnosti LOMAX
Internet