Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical part, an analysis of the current state of marketing communication strategy was developed using analytical methods and techniques. Based on the results of the analyses a specific project of innovation of the marketing communication strategy of the company EKO-KOM, a.s. was developed at the end of the work. This project was focused on achieving a higher level of awareness of the young generation in the waste management issues. The final project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální marketing, EKO-KOM, třídění odpadu, osvěta
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social marketing, EKO-KOM, waste sorting, education
Rozsah průvodní práce
106 s. (144 229 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical part, an analysis of the current state of marketing communication strategy was developed using analytical methods and techniques. Based on the results of the analyses a specific project of innovation of the marketing communication strategy of the company EKO-KOM, a.s. was developed at the end of the work. This project was focused on achieving a higher level of awareness of the young generation in the waste management issues. The final project was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, sociální marketing, EKO-KOM, třídění odpadu, osvěta
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, social marketing, EKO-KOM, waste sorting, education
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti EKO-KOM, a.s.
Vytvořte projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Zpracujte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti EKO-KOM, a.s.
Vytvořte projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Zpracujte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Third edition. Lanham: Rowman & Littlefield, 2018, 368 s. ISBN 978-1-5381-0104-9.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Third edition. Lanham: Rowman & Littlefield, 2018, 368 s. ISBN 978-1-5381-0104-9.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Chovancová 28b: Ve SWOT analýze ( str.77) uvádíte v "Příležitostech" - příznivý vývoj ekonomické situace v ČR , současně v "Hrozbách" - nepříznivý vývoj ekonomické situace v ČR. Můžete prosím objasnit, jak tyto situace máme chápat ? Budou se měnit postoje obyvatel k třídění odpodů? Zodpovězeno zcela.
Oponent: Dr. Barešová 20b:Proč jste si stanovila právě tyto dvě hypotézy uvedeny ve Vaší DP? Jak jste stanovila náklady na jednotlivé návrhy ve Vaší projektové části? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar: Z jakých informací jste vycházela v rámci SWOT? Zodpovězeno zcela.
doc. Pilík:
Dr. Vydrová:
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: Zjišťovala jste co by se stalo, kdyby nebyla udělena licence EKO-KOM, a.s.? Zodpovězeno zcela.