Smyslem diplomové práce je sestavení studie proveditelnosti pro otevření pobočky orto-dontické praxe ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Studie proveditelnosti v teoretické části obsahuje potřebné právní kroky nutné k otevření nové pobočky, specifika analýzy trhu a marketingové strategie. Praktická část zahrnuje marketingovou analýzu a finanční analýzu.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to create a feasibility study for opening a branch of orthodontic practice in Zlín. The feasibility study is divided into theoretical and practical part. The feasibility study in the theoretical part contains the necessary legal steps necessary to open a new branch, the specifics of market analysis and marketing strategy. The practical part includes marketing analysis and financial analysis.
Klíčová slova
Ortodoncie, studie proveditelnosti, legislativní podmínky, zdravotní služby, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
Orthodontics, feasibility study, legislative conditions, health services, marketing analysis
Rozsah průvodní práce
105 s. (162 417 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Smyslem diplomové práce je sestavení studie proveditelnosti pro otevření pobočky orto-dontické praxe ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Studie proveditelnosti v teoretické části obsahuje potřebné právní kroky nutné k otevření nové pobočky, specifika analýzy trhu a marketingové strategie. Praktická část zahrnuje marketingovou analýzu a finanční analýzu.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is to create a feasibility study for opening a branch of orthodontic practice in Zlín. The feasibility study is divided into theoretical and practical part. The feasibility study in the theoretical part contains the necessary legal steps necessary to open a new branch, the specifics of market analysis and marketing strategy. The practical part includes marketing analysis and financial analysis.
Klíčová slova
Ortodoncie, studie proveditelnosti, legislativní podmínky, zdravotní služby, marketingová analýza
Klíčová slova v angličtině
Orthodontics, feasibility study, legislative conditions, health services, marketing analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na podnikání ve zdravotnictví, podnikatelský plán a studii proveditelnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurence ortodontických praxí ve Zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vytvořte studii proveditelnosti pro rozšíření ortodontické praxe ve Zlíně.
Předložte návrh technického řešení a management projektu, společně s personálním zajištěním, pro možnost komplexního posouzení projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na podnikání ve zdravotnictví, podnikatelský plán a studii proveditelnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurence ortodontických praxí ve Zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vytvořte studii proveditelnosti pro rozšíření ortodontické praxe ve Zlíně.
Předložte návrh technického řešení a management projektu, společně s personálním zajištěním, pro možnost komplexního posouzení projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Business plán: krok za krokem. Praha: C.H. Beck, 2014, 211 s. ISBN 978-80-7400-511-4.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy from planning to action. Fourth edition. Burlington, 2013, 525 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane, KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
OLDEN, Peter C. Management of healthcare orgnizations: an introduction. First edition. Chicago, Health Administration Press, 2011, 239 s. ISBN 978-1-56793-413-7.
SRPOVÁ Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Business plán: krok za krokem. Praha: C.H. Beck, 2014, 211 s. ISBN 978-80-7400-511-4.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy from planning to action. Fourth edition. Burlington, 2013, 525 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane, KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
OLDEN, Peter C. Management of healthcare orgnizations: an introduction. First edition. Chicago, Health Administration Press, 2011, 239 s. ISBN 978-1-56793-413-7.
SRPOVÁ Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
Přílohy volně vložené
Příloha 1 Marketingový průzkum mezi pacienty
Příloha 2 Cenová nabídka IO skener
Příloha 3 Cenová nabídka přístrojové techniky
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: doc. Staňková, 22b.
Otázky:
Jak si představujete, že si nová pobočka získá dostatek klientů ve městě Zlíně? ZODPOVĚZENO.
V jaké fázi je realizace vašeho projektu? ZODPOVĚZENO
Oponent DP: doc. Kubík, 27b.
Otázky: Předpokládáte, že ve Zlínském kraji najdete dostatečnou kupní sílu pro tento produkt? ZODPOVĚZENO.
Může také nastat hrozba v podobě vstupu další nové praxe tohoto typu do stejného města, jak se jí dá čelit? ZODPOVĚZENO.