Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané
příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese,
kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní výzkum pomocí
dotazníkového šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt
marketingové komunikační strategie složený z pěti akčních plánů, který byl následně
podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní organizaci
kvalitní prezentaci, poskytnutí informací, ale i získat nové zaměstnance.
Anotace v angličtině
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing
communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition analysis, demographic analysis in the district, qualitative research with the help of in-depth interviews, quantitative research with the help of a questionnaire survey and a SWOT analysis. The results obtained were used as a basis for creation of the marketing communication strategy project consisting of five action plans, which project was subsequently subject to time, cost and risk analy-ses. The results of this Dissertation will enable the organisation to offer a high-quality presentation, to provide
appropriate information as well as to recruit new employees.
Klíčová slova
marketingová komunikace, domov pro seniory, propagace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, home for aged people, promotion, communication
Rozsah průvodní práce
99
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané
příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese,
kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní výzkum pomocí
dotazníkového šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt
marketingové komunikační strategie složený z pěti akčních plánů, který byl následně
podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní organizaci
kvalitní prezentaci, poskytnutí informací, ale i získat nové zaměstnance.
Anotace v angličtině
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing
communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition analysis, demographic analysis in the district, qualitative research with the help of in-depth interviews, quantitative research with the help of a questionnaire survey and a SWOT analysis. The results obtained were used as a basis for creation of the marketing communication strategy project consisting of five action plans, which project was subsequently subject to time, cost and risk analy-ses. The results of this Dissertation will enable the organisation to offer a high-quality presentation, to provide
appropriate information as well as to recruit new employees.
Klíčová slova
marketingová komunikace, domov pro seniory, propagace, komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, home for aged people, promotion, communication
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-027-3770-541.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. Sixth edition. Harlow, England: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-027-3770-541.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, Marketing management. 4., vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., 26 bodů
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 25 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Můžete prosím popsat, jak byl Váš projekt přijat vedením Domova pro seniory? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Na základě, jakých skutečností či informací byla vyčíslena finanční náročnost u každého akčního plánu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s ředitelkou příspěvkové organizace, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA