Diplomová práce se zabývá projektem návrhu a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc. Hlavním cílem je zvýšení povědomí o tetovacím studiu a navýšení počtu objednávek. Kromě dosavadních marketingových aktivit studia ANFAS je také popsáno konkurenční postavení studia na trhu. Dále se analyzovaly webové stránky studia pomocí nástrojů Google Analytics a Google Test My Site. Na základě získaných dat se poté sestavil projekt online propagace využívající PPC inzerci. Po ukončení projektu se projekt vyhodnotil a podala se následná doporučení pro další postup.
Anotace v angličtině
The master thesis focuses on the project of design and optimization of PPC campaigns for tattoo studio ANFAS Tattoo Olomouc. The main goal is to increase awareness of the tattoo studio and increase the number of orders. In addition to the current marketing activi-ties of the ANFAS Tattoo studio, the competitive position of the studio on the market is also described. The studio's website was analyzed by using online tools such as Google Analytics and Google Test My Site. Based on the obtained data, an online promotion pro-ject using PPC advertising was then compiled. At the end of the project there was evaluation and subsequent recommendations for further action were made.
Klíčová slova
Google Ads, Seznam Sklik, Google Analytics, PPC reklama, Optimalizace, Google Test My Site, tetovací studio
Klíčová slova v angličtině
Google Ads, Sklik List, Google Analytics, PPC Advertising, Optimization,
Google Test My Site, Tattoo Studio
Rozsah průvodní práce
104 s. (148 886 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc. Hlavním cílem je zvýšení povědomí o tetovacím studiu a navýšení počtu objednávek. Kromě dosavadních marketingových aktivit studia ANFAS je také popsáno konkurenční postavení studia na trhu. Dále se analyzovaly webové stránky studia pomocí nástrojů Google Analytics a Google Test My Site. Na základě získaných dat se poté sestavil projekt online propagace využívající PPC inzerci. Po ukončení projektu se projekt vyhodnotil a podala se následná doporučení pro další postup.
Anotace v angličtině
The master thesis focuses on the project of design and optimization of PPC campaigns for tattoo studio ANFAS Tattoo Olomouc. The main goal is to increase awareness of the tattoo studio and increase the number of orders. In addition to the current marketing activi-ties of the ANFAS Tattoo studio, the competitive position of the studio on the market is also described. The studio's website was analyzed by using online tools such as Google Analytics and Google Test My Site. Based on the obtained data, an online promotion pro-ject using PPC advertising was then compiled. At the end of the project there was evaluation and subsequent recommendations for further action were made.
Klíčová slova
Google Ads, Seznam Sklik, Google Analytics, PPC reklama, Optimalizace, Google Test My Site, tetovací studio
Klíčová slova v angličtině
Google Ads, Sklik List, Google Analytics, PPC Advertising, Optimization,
Google Test My Site, Tattoo Studio
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití internetového marketingu s důrazem na PPC reklamu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu využívání internetové marketingové komunikace tetovacího studia se zaměřením na PPC reklamu.
Zpracujte projekt PPC internetové kampaně pro tetovací studio.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce. I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky o využití internetového marketingu s důrazem na PPC reklamu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu využívání internetové marketingové komunikace tetovacího studia se zaměřením na PPC reklamu.
Zpracujte projekt PPC internetové kampaně pro tetovací studio.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2019, 545 s. ISBN 9781292241579.
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 9781119265702.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184. ISBN 978-1-119-34120-8.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 9788025134023.
SPONDER, Marshall a Gohar F. KHAN. Digital analytics for marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018, 389 s. ISBN 9781138190672.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2019, 545 s. ISBN 9781292241579.
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016, 385 s. ISBN 9781119265702.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184. ISBN 978-1-119-34120-8.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 9788025134023.
SPONDER, Marshall a Gohar F. KHAN. Digital analytics for marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018, 389 s. ISBN 9781138190672.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Vaněk 19b: Na základě jakých pravidel byste selektoval remarketingová publika? Z jakých dat jste vycházel při stanovění výše rozpočtu PPC kampaní? Zodpovězeno zcela.
Oponent: doc. Pilík 24b. Platí vztah: čím více klíčových slov na webové stránce = větší úspěch ve vyhledávačích? Pokud ano, proč? Pokud neplatí, proč neplatí? Jak fungují zpětné odkazy a jaká je jejich účinnost resp. vliv na celkový výsledek ve vyhledávačích? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar:
doc. Pilík: Nejpopulárnější influencer v ČR? Zodpovězeno zcela.
Dr. Vydrová:
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: Nabízíte offline konverze? Jaký je primární kampaně? Zodpovězeno zcela.