Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Jejím cílem bylo vytvoření projektu, vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace vybraného střediska směrem k zákazníkům. Tato práce je rozdělena na teoretickou i praktickou část a projekt. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřující se na oblast marketingové komunikace a následné formulování teoretických východisek, tvořících základ pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybraném středisku. Součástí této části bylo využití kvantitativního výzkumu v podobě polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů firmy, dotazníkového šetření a vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z těchto analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném středisku. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improvement of the current marketing communication in the chosen centre. The aim of thesis was to create the project lead to the improvement of the current marketing communication chosen training and holiday centre towards customers. The diploma thesis is divided of a theoretical, practical part and project. The theoretical part cover a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of current state of the chosen centre focused besides on the marketing communication. In this part were used quantitative research method due semi-standardized interview, analyses of secondary data of internal company sources, questionnaire and representative situational marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen centre. The project also included time, expenses and threats analysis.
Marketing, Marketing mix, Communication in marketing, Promotion
Rozsah průvodní práce
118 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Jejím cílem bylo vytvoření projektu, vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace vybraného střediska směrem k zákazníkům. Tato práce je rozdělena na teoretickou i praktickou část a projekt. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřující se na oblast marketingové komunikace a následné formulování teoretických východisek, tvořících základ pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybraném středisku. Součástí této části bylo využití kvantitativního výzkumu v podobě polostandardizovaných interview, analýzy sekundárních dat interních zdrojů firmy, dotazníkového šetření a vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z těchto analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném středisku. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improvement of the current marketing communication in the chosen centre. The aim of thesis was to create the project lead to the improvement of the current marketing communication chosen training and holiday centre towards customers. The diploma thesis is divided of a theoretical, practical part and project. The theoretical part cover a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of current state of the chosen centre focused besides on the marketing communication. In this part were used quantitative research method due semi-standardized interview, analyses of secondary data of internal company sources, questionnaire and representative situational marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen centre. The project also included time, expenses and threats analysis.
Marketing, Marketing mix, Communication in marketing, Promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 2nd ed. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-0-19-559029-6.
SHEEHAN, Brian. Basics Marketing O2: Online marketing. 1st ed. Switzerland: Ava publishing SA, 2010, 184 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 2nd ed. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-0-19-559029-6.
SHEEHAN, Brian. Basics Marketing O2: Online marketing. 1st ed. Switzerland: Ava publishing SA, 2010, 184 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Bejtkovský, 26b.
Který z 11 prezentovaných akčních plánů považujete za nejvíce učinný, a z jakého důvodu právě tento akční plán? ZODPOVĚZENO.
Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli výbraného školícího a rekreačního střediska, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO.
Oponent: Ing. Vydrová, 24b.
Bude Váš projekt realizován? ZODPOVĚZENO.
Na základě jakého podkladu jste dělala rizikovou analýzu, zejména hodnoty pravděpodobnosti vzniku a stupně rizika? ZODPOVĚZENO.