Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace
a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the matter of the effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company. In the theoretical part, there are explained the theoretical basis relating to the matter of the marketing communication and the social media marketing. Further the chosen company is introduced and the current status of using of social media networks in the marketing communication of the chosen company is analysed including the comparison of using of these social media in the marketing communication with the competitions of the chosen company. Then the SWOT analysis involving the outcomes of the previous analyses follows. In the conclusion of the practical part, there are presented the results regarding to the questionnaire research. Based on the gained knowledge of the analytical part, the project of effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company is proposed. The costs, time and risks of the project are analysed at the end of this master thesis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, sociální sítě, reklama, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, social networks, advertisement, Facebook, Instagram
Rozsah průvodní práce
111 s. (186 945 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy. V teoretické části jsou nejprve vysvětlena základní teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace
a marketingu na sociálních sítích. Dále je představena vybraná společnost a provedena analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy, a to včetně komparace využití těchto sociálních sítí s firemní konkurencí. Výstupy plynoucí z analýzy současného stavu využití sociálních sítí jsou taktéž zachyceny prostřednictvím SWOT analýzy. V závěru analytické části jsou prezentovány výsledky plynoucí z dotazníkového šetření. Na základě poznatků plynoucích z analytické části je dále pro vybranou společnost zpracován projekt efektivního využití sociálních sítí v marketingové komunikaci, a to včetně nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the matter of the effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company. In the theoretical part, there are explained the theoretical basis relating to the matter of the marketing communication and the social media marketing. Further the chosen company is introduced and the current status of using of social media networks in the marketing communication of the chosen company is analysed including the comparison of using of these social media in the marketing communication with the competitions of the chosen company. Then the SWOT analysis involving the outcomes of the previous analyses follows. In the conclusion of the practical part, there are presented the results regarding to the questionnaire research. Based on the gained knowledge of the analytical part, the project of effective using of the social networks in the marketing communication of the chosen company is proposed. The costs, time and risks of the project are analysed at the end of this master thesis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, sociální sítě, reklama, Facebook, Instagram
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, social networks, advertisement, Facebook, Instagram
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití sociáních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy.
Vytvořte projekt marketingové komunikace s efektivním využitím sociálních sítí.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití sociáních sítí v marketingové komunikaci vybrané firmy.
Vytvořte projekt marketingové komunikace s efektivním využitím sociálních sítí.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 736 s. ISBN 978-1-292-22017-8
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, newsjacking, & viral marketing to reach buyers. 6th edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, 2017, 448 s. ISBN 9781119362418
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 736 s. ISBN 978-1-292-22017-8
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, newsjacking, & viral marketing to reach buyers. 6th edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, 2017, 448 s. ISBN 9781119362418
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-251-4959-1
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Pilík 22b.: Neuvažuje firma do budoucna využití nějakého influencera? Zodpovězeno zcela.
Oponent: Ing. Vykydalová 23b.: Kde vidiíte největí hrozby ve využití sociálních sítí? Jak firma reaguje na tyto hrozby? Jak firma reagovala na stanovený projekt? Využívá v rámci Facebooku firma také soutěže, které by mohly zvýšit aktivitu uživatelů? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar: Z jakých zdrojů jste ji sestavoval? Dovysvětlete nákladovou analýzu. Zodpovězeno částečně.
doc. Kubík:
Dr. Vydrová: SWOT analýza, příležitosti. Zodpovězeno částečně.
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: Co budete dělat, když nenaplníte cíl práce? Zodpovězeno částečně.