Diplomová práce se zabývá zefektivněním současných procesů objednávání a vychystávání zboží ve společnosti Jozef Mičo - TIP-TOP. V Praktické části jsou opsané procesy objednávaní, vytváření stavů, vypisování etiket, balení jídel, sčítávání vydaných obědů, a fakturování. V úvoduse návrhová část zabývá hledáním vhodného dodavatele informačního systému, dále návrhům na zefektivnění procesů z analytické části pomocí modulů a aplikací informačního systému, s vyčíslením finančních úspor při zefektivnění. Na základě provedených analýz je společnost schopna vyčíslit plýtvání, vidět zlepšovací návrhy, vybrat si správného dodavatele informačního systému, použit návrhy při komunikaci požadavek s dodavatelem informačního systému, pozná časový rámec implementace, přesvědčí se o návratnosti investice, a odhalí rizika, kterým třeba při implementaci a užívaní IS předejít.
Anotace v angličtině
The thesis deals with re-engineering of processes of goods including ordering of goods and processes preceding delivery of goods in the company Jozef Mičo - TIP-TOP. The practical part handles the processes of delivery, stocking, writing labels, food packaging, totalling the served meals and invoicing. The introductory part of thesis deals with looking for a suitable supplier of an information system and with proposals of making processes more efficient by means of modules and applications of information system. It also deals with calculation of financial saving after putting re-engineered processes in use. On basis of analyses the company will be able to calculate wasting, to see improvement proposals, to choose the right supplier of an information system, to use proposals by communication of requirements with a supplier of an information system. Analyses also help the company to know the time necessary for implementation, to figure return of investment and to reveal risks which will have to be avoided by application and usage of an information system.
Klíčová slova
CRM, cloud computing, plýtvání, proces
Klíčová slova v angličtině
CRM, cloud computing, wasting, process
Rozsah průvodní práce
80s. (81 459 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zefektivněním současných procesů objednávání a vychystávání zboží ve společnosti Jozef Mičo - TIP-TOP. V Praktické části jsou opsané procesy objednávaní, vytváření stavů, vypisování etiket, balení jídel, sčítávání vydaných obědů, a fakturování. V úvoduse návrhová část zabývá hledáním vhodného dodavatele informačního systému, dále návrhům na zefektivnění procesů z analytické části pomocí modulů a aplikací informačního systému, s vyčíslením finančních úspor při zefektivnění. Na základě provedených analýz je společnost schopna vyčíslit plýtvání, vidět zlepšovací návrhy, vybrat si správného dodavatele informačního systému, použit návrhy při komunikaci požadavek s dodavatelem informačního systému, pozná časový rámec implementace, přesvědčí se o návratnosti investice, a odhalí rizika, kterým třeba při implementaci a užívaní IS předejít.
Anotace v angličtině
The thesis deals with re-engineering of processes of goods including ordering of goods and processes preceding delivery of goods in the company Jozef Mičo - TIP-TOP. The practical part handles the processes of delivery, stocking, writing labels, food packaging, totalling the served meals and invoicing. The introductory part of thesis deals with looking for a suitable supplier of an information system and with proposals of making processes more efficient by means of modules and applications of information system. It also deals with calculation of financial saving after putting re-engineered processes in use. On basis of analyses the company will be able to calculate wasting, to see improvement proposals, to choose the right supplier of an information system, to use proposals by communication of requirements with a supplier of an information system. Analyses also help the company to know the time necessary for implementation, to figure return of investment and to reveal risks which will have to be avoided by application and usage of an information system.
Klíčová slova
CRM, cloud computing, plýtvání, proces
Klíčová slova v angličtině
CRM, cloud computing, wasting, process
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky souvisejíci se zvolenou problematikou.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav objednávání a vychystávání zboží ve společnosti Jozef Mičo - TIP-TOP.
Navrhněte zefektivnění vybraných podnikových procesů v souvislosti s novým CRM systémem.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky souvisejíci se zvolenou problematikou.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav objednávání a vychystávání zboží ve společnosti Jozef Mičo - TIP-TOP.
Navrhněte zefektivnění vybraných podnikových procesů v souvislosti s novým CRM systémem.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 323 s. ISBN 9788024743073.
BUTTLE, Francis a Stan MAKALAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015, 400 s. ISBN 9781138789838.
HOMMEROVÁ, Dita. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada, 2012, 134 s. ISBN 9788024743882.
KUMAR, V. a Werner J. REINARTZ. Customer relationship management: concept, strategy, and tools. Third edition. Berlin: Springer, 2018, 411 s. ISBN 9783662553800.
SVOZILOVÁ, Alena. Zlepšování podnikových procesů. Praha: Grada, 2011, 223 s. ISBN 9788024739380.
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 323 s. ISBN 9788024743073.
BUTTLE, Francis a Stan MAKALAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015, 400 s. ISBN 9781138789838.
HOMMEROVÁ, Dita. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada, 2012, 134 s. ISBN 9788024743882.
KUMAR, V. a Werner J. REINARTZ. Customer relationship management: concept, strategy, and tools. Third edition. Berlin: Springer, 2018, 411 s. ISBN 9783662553800.
SVOZILOVÁ, Alena. Zlepšování podnikových procesů. Praha: Grada, 2011, 223 s. ISBN 9788024739380.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce Ing. Lucie Macurová, Ph.D.: (21. b.) Jaký přínos, pro Vás osobně, mělo zpracování této práce? Zodpovězeno zcela. Oponent práce Ing. Pavel Ondra: (21. b.) Proč jste se věnoval právě procesům objednávání a vychystávání jídel? Na základě čeho byly vybrány? Zodpovězeno zcela. Co představuje činnost "jiná činnost" ze snímku procesu vypisování etiket (tab. 2, s. 43)? Zodpovězeno zcela. Uvažoval jste nad zefektivněním samotného balení v rámci vychystávání? Svou odpověď zdůvodněte. Zodpovězeno zcela. Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D. Kdo se bude věnovat přímo implementaci CRM softwaru, kdo proškolí zaměstnance? Zodpovězeno zcela. Doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D. Z jakého důvodu budete i s navrhovaným řešením zachovávat stále i papírovou verzi objednávek? Zodpovězeno zcela.
Jakým způsobem byl počítán ROI? Zodpovězeno zcela. Prof. Ing. Rastislav Rajnoha, PhD. Co znamená konkrétně "necelé dva roky" u ROI? A jak by jste výsledek převedl na dny? Zodpovězeno zcela.