Tato bakalářská práce se zabývá vyhledáním vhodného komunikačního kanálu mezi Peru-ánskou ambasádou v ČR a občany České republiky, dále tvorbou vizuálního stylu i obsahu internetových stránek. V první části práce jsem se zaměřil na historii Peru, která nám po-může lépe odhalit vyspělost kultury a demografické rysy společnosti.
V dalších částech se pomocí marketingového mixu dostanu k odpovědi na otázku jaký je vhodný komunikační kanál pro ambasádu, která chce šířit informace o své zemi mezi občany ČR. Na základě studia vytvořím internetové stránky s obsahem a grafikou
o kterých si myslím, že jsou pro daný problém nejvhodnější.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the search for the most convenient communication channel between the Embassy of Peru and the citizens of the Czech Republic, and furthermore it pursues the process of web sites visual style and contents creation.
In the first part of my thesis I focused on the history of Peru which can help us to reveal the cultural development and demographic features of civilisation.
The next parts of my work result in the answer to the question which communication channel is suitable for an embassy intending to disseminate information about its country among the citizens of the Czech Republic. The marketing mix concept is used for the
examination of this question. The study will be followed by creation of web sites including the contents and graphic design which I consider the most suitable for the given problem solving.
Klíčová slova
Peru, ambasáda, komunikace, vizuální styl, internetové stránky
Klíčová slova v angličtině
Peru, Embassy of Peru, communication channels, vizual styl, design, internet pages
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá vyhledáním vhodného komunikačního kanálu mezi Peru-ánskou ambasádou v ČR a občany České republiky, dále tvorbou vizuálního stylu i obsahu internetových stránek. V první části práce jsem se zaměřil na historii Peru, která nám po-může lépe odhalit vyspělost kultury a demografické rysy společnosti.
V dalších částech se pomocí marketingového mixu dostanu k odpovědi na otázku jaký je vhodný komunikační kanál pro ambasádu, která chce šířit informace o své zemi mezi občany ČR. Na základě studia vytvořím internetové stránky s obsahem a grafikou
o kterých si myslím, že jsou pro daný problém nejvhodnější.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the search for the most convenient communication channel between the Embassy of Peru and the citizens of the Czech Republic, and furthermore it pursues the process of web sites visual style and contents creation.
In the first part of my thesis I focused on the history of Peru which can help us to reveal the cultural development and demographic features of civilisation.
The next parts of my work result in the answer to the question which communication channel is suitable for an embassy intending to disseminate information about its country among the citizens of the Czech Republic. The marketing mix concept is used for the
examination of this question. The study will be followed by creation of web sites including the contents and graphic design which I consider the most suitable for the given problem solving.
Klíčová slova
Peru, ambasáda, komunikace, vizuální styl, internetové stránky
Klíčová slova v angličtině
Peru, Embassy of Peru, communication channels, vizual styl, design, internet pages
Zásady pro vypracování
1. Analýza internetových stránek podobného zaměření
2. Koncepční návrh řešení
3. Vypracování designu a obsáhlé struktury
4. Vytvoření funkčních a konkurenčně schopných internetových stránek
5. Teoretická část východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 30 stran A4 + přílohy. Práci předejte v předepsané podobě formátu PDF (univerzitní šablona), v tištěné podobě A4 a na CD nosiči
Zásady pro vypracování
1. Analýza internetových stránek podobného zaměření
2. Koncepční návrh řešení
3. Vypracování designu a obsáhlé struktury
4. Vytvoření funkčních a konkurenčně schopných internetových stránek
5. Teoretická část východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 30 stran A4 + přílohy. Práci předejte v předepsané podobě formátu PDF (univerzitní šablona), v tištěné podobě A4 a na CD nosiči
Seznam doporučené literatury
Trible M., Jana R., Grosenick U.: New Art Media, nakl. Taschen, Germany, 2001
Weidemann Ed. J.: Web design: Portfolios, nakl. Taschen, Germany, 2005
Dabner D.: Grafický design v praxi, nakl. Slovart, 2004
Knight C., Glaser J.: Effective visual communication, nakl. Rotovision, 2004
Van Duyne D. K., Landay J. A., Hong J. I.: Návrh a tvorba webů, nakl. CP Books, a.s., Brno, 2001
Eccher L.: Profesionální webdesign technicky, nakl. CP Books, a.s., Brno, 2004
Cederhorn D.: Flexibilní webdesign, nakl. Computer Press, a.s., Brno, 2005
Interní zpravodajství Embajada de la Peru
Seznam doporučené literatury
Trible M., Jana R., Grosenick U.: New Art Media, nakl. Taschen, Germany, 2001
Weidemann Ed. J.: Web design: Portfolios, nakl. Taschen, Germany, 2005
Dabner D.: Grafický design v praxi, nakl. Slovart, 2004
Knight C., Glaser J.: Effective visual communication, nakl. Rotovision, 2004
Van Duyne D. K., Landay J. A., Hong J. I.: Návrh a tvorba webů, nakl. CP Books, a.s., Brno, 2001
Eccher L.: Profesionální webdesign technicky, nakl. CP Books, a.s., Brno, 2004
Cederhorn D.: Flexibilní webdesign, nakl. Computer Press, a.s., Brno, 2005
Interní zpravodajství Embajada de la Peru