Práce zkoumá obalové a manipulační prostředky obuvi. Reklamní sdělení a strategii firmy Baťa. Cílem je navrhnout nový obalový a manipulační prostředek obuvi.
Anotace v angličtině
The work explores packing and operating resources of the footwear. Further the work explores advertising media and advertising strategy of Bata company. The objective is to concieve a new operating resource of the footwear.
Práce zkoumá obalové a manipulační prostředky obuvi. Reklamní sdělení a strategii firmy Baťa. Cílem je navrhnout nový obalový a manipulační prostředek obuvi.
Anotace v angličtině
The work explores packing and operating resources of the footwear. Further the work explores advertising media and advertising strategy of Bata company. The objective is to concieve a new operating resource of the footwear.
1. Analýza výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení ve více variantách
3. Design obalového a manipulačního prostředku obuvi v několika kresebných variantách
4. Rozpracování vybraného řešení ve vhodném měřítku
5. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 30 stran formátu A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě A4 a poster ve formátu 100x70 cm i na CD nosičích ve dvojím vyhotovení.
Zásady pro vypracování
1. Analýza výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení ve více variantách
3. Design obalového a manipulačního prostředku obuvi v několika kresebných variantách
4. Rozpracování vybraného řešení ve vhodném měřítku
5. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 30 stran formátu A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě A4 a poster ve formátu 100x70 cm i na CD nosičích ve dvojím vyhotovení.
Seznam doporučené literatury
1. Clemente,M.N.: Slovník marketingu, 2004, ISBN 80-251-0228-9
2. Vysekalová,J.,Komárková,R.: Psychologie reklamy, 2000
3. Horák,A.: Světla a stíny zlínského filmu, 2002, ISBN, 80-86093-61-1
4. Tellis,G.J.: Reklama a podpora prodeje, 2000, ISBN 80-7169-997-7
5. Foret, M.: Marketingová komunikace, 2006, ISBN 80-251-1041-9
6. Zlínsko od minulosti k současnosti, 2002, sborník vydaný Kulturním fondem města Zlína a Nadací Tomáše Bati ve Zlíně
7. Archiv, Ateliéry Bonton Zlín
8. Marketing a Media, 2006, ISSN 1212-9496
9. Strategie, 2000-2006, ISSN 12103756
10. Zlín, 1939 - Časopis podnikavé práce
11. Firemní literatura
Seznam doporučené literatury
1. Clemente,M.N.: Slovník marketingu, 2004, ISBN 80-251-0228-9
2. Vysekalová,J.,Komárková,R.: Psychologie reklamy, 2000
3. Horák,A.: Světla a stíny zlínského filmu, 2002, ISBN, 80-86093-61-1
4. Tellis,G.J.: Reklama a podpora prodeje, 2000, ISBN 80-7169-997-7
5. Foret, M.: Marketingová komunikace, 2006, ISBN 80-251-1041-9
6. Zlínsko od minulosti k současnosti, 2002, sborník vydaný Kulturním fondem města Zlína a Nadací Tomáše Bati ve Zlíně
7. Archiv, Ateliéry Bonton Zlín
8. Marketing a Media, 2006, ISSN 1212-9496
9. Strategie, 2000-2006, ISSN 12103756
10. Zlín, 1939 - Časopis podnikavé práce
11. Firemní literatura
Přílohy volně vložené
1. Praktická část bakalářské práce
2. Dobová inzerce firmy Baťa
3. CD ROM