Autorka předává své dosavadní zkušenosti s novými trendy v oblasti designu a marketingové komunikace. Mnohostrannost, složitost a vzájemná interakce těchto činitelů si vyžaduje ucelený systémový přístup. Předmětem řešení bakalářské práce na téma ''Design jako součást marketingové komunikace", zpracované pro firmu McGREGOR a její módní produktovou značku DAGMAR G., je řízení a ovlivňování dynamické struktury představované právě proměnlivými vazbami mezi designem a marketingovou komunikací. Požadavek na řešení celého systému a v něm působících interakcí je zvláště důležitý proto, že nesystémovým, mechanistickým přístupem by se tyto důležité vazby logicky rušily .
Anotace v angličtině
The author benefits her so-far-aquired experience with the advanced trends in design and marketing communication. A complex systematic aproach is required to reflect the complexitity, versatility and interactions ot the mentioned branches. The bachelor´s papers deals with its theme of Design as Part of Marketing Communication and focuses on management and the dynamic structure of variable relations beteeen design and marketing comunication. The papers is worked out for the benefit of McGREGOR company, i. e. its fashionable trade mark DAGMAR G. We need to take the systematic approach and see the whole system with its relations outlined above; the reason is to avoid the non- systematic mechanical approach which would seriously interrupt the important relations specified beforehand.
marketing,product,product design,fashion design,graphic design,psychology of design,ergonomics,wrapping,quality,style,ecology,marketing communication, management,top management,direction of product design,direction of graphic design,direction of marketing communication,advertisement,selling support, publicity,peronal selling,nucontrolled communication,dressing,mannequin design, bust designg
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka předává své dosavadní zkušenosti s novými trendy v oblasti designu a marketingové komunikace. Mnohostrannost, složitost a vzájemná interakce těchto činitelů si vyžaduje ucelený systémový přístup. Předmětem řešení bakalářské práce na téma ''Design jako součást marketingové komunikace", zpracované pro firmu McGREGOR a její módní produktovou značku DAGMAR G., je řízení a ovlivňování dynamické struktury představované právě proměnlivými vazbami mezi designem a marketingovou komunikací. Požadavek na řešení celého systému a v něm působících interakcí je zvláště důležitý proto, že nesystémovým, mechanistickým přístupem by se tyto důležité vazby logicky rušily .
Anotace v angličtině
The author benefits her so-far-aquired experience with the advanced trends in design and marketing communication. A complex systematic aproach is required to reflect the complexitity, versatility and interactions ot the mentioned branches. The bachelor´s papers deals with its theme of Design as Part of Marketing Communication and focuses on management and the dynamic structure of variable relations beteeen design and marketing comunication. The papers is worked out for the benefit of McGREGOR company, i. e. its fashionable trade mark DAGMAR G. We need to take the systematic approach and see the whole system with its relations outlined above; the reason is to avoid the non- systematic mechanical approach which would seriously interrupt the important relations specified beforehand.
marketing,product,product design,fashion design,graphic design,psychology of design,ergonomics,wrapping,quality,style,ecology,marketing communication, management,top management,direction of product design,direction of graphic design,direction of marketing communication,advertisement,selling support, publicity,peronal selling,nucontrolled communication,dressing,mannequin design, bust designg
Zásady pro vypracování
1. Analýza dané problematiky
2. Zpracování podkladů a výběr dokumentů do přílohové části
3. Vypracování konečné varianty
4. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 40 stran formátu A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě A4 a na CD nosiči ve dvojím vyhotovení.
Zásady pro vypracování
1. Analýza dané problematiky
2. Zpracování podkladů a výběr dokumentů do přílohové části
3. Vypracování konečné varianty
4. Teoretická východiska zdůvodňující navrhované řešení, minimální rozsah 40 stran formátu A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě A4 a na CD nosiči ve dvojím vyhotovení.
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Z.: Kapitoly z dějin designu. VŠUP v Praze 2004,ISBN 80-86863-03-04
KAPLICKÝ, J., MARGOLIUS, I.: Česká inspirace, Fraktály Publisher a Zlatý řez, Praha 2005, ISBN 80-86627-09-8-641-2
KOLEKTIV AUTORŮ: Z dějin průmyslového designu 6: Český průmyslový design 1990 - 2000, NTM Praha 2003, ISBN 80-7037-1 23-4
KOLEKTIV AUTORŮ: Z dějin průmyslového designu 7: Průmyslový design a jeho právní ochrana, NTM Praha 2003,ISBN 80-7037-118-8
Roleyová, N.: Dějiny užitého umění. Slovart Praha 2004, ISBN 80-7209-549-8
Kolektiv autorů: Umění 20. století. Slovart Bratislava 2004
Jarema, J.: Teoória a metodika designu, VŠT Košice 1990
Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi, Grada Praha 1992
studium firemní literatury
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Z.: Kapitoly z dějin designu. VŠUP v Praze 2004,ISBN 80-86863-03-04
KAPLICKÝ, J., MARGOLIUS, I.: Česká inspirace, Fraktály Publisher a Zlatý řez, Praha 2005, ISBN 80-86627-09-8-641-2
KOLEKTIV AUTORŮ: Z dějin průmyslového designu 6: Český průmyslový design 1990 - 2000, NTM Praha 2003, ISBN 80-7037-1 23-4
KOLEKTIV AUTORŮ: Z dějin průmyslového designu 7: Průmyslový design a jeho právní ochrana, NTM Praha 2003,ISBN 80-7037-118-8
Roleyová, N.: Dějiny užitého umění. Slovart Praha 2004, ISBN 80-7209-549-8
Kolektiv autorů: Umění 20. století. Slovart Bratislava 2004
Jarema, J.: Teoória a metodika designu, VŠT Košice 1990
Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi, Grada Praha 1992
studium firemní literatury