Tato bakalářská práce je zaměřena na propagační materiály, upomínkové předměty a samotnou propagaci vysokých škol. V teoretické části je popsaná propagace jako taková a také různé druhy propagačních materiálů. Dále pak také popisuje různé softwarové nástroje, které je možné k tvorbě propagačních materiálů využít. V praktické části práce je stručně popsána rodina produktů Adobe, ve které jsou dále vypracovány vybrané druhy propagačních materiálů a upomínkových předmětů.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on promotional materials, souvenirs and the promotion of universities. The theoretical part describes the promotion as such and also various types of promotional materials. It also describes various software tools that can be used to create promotional materials. The practical part of the thesis describes briefly the family of Adobe products in which selected types of promotional materials and souvenirs are further developed.
promotional materials, souvenirs, promotion of universities, information technology, software tools, Adobe
Rozsah průvodní práce
70 s. (57 398 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagační materiály, upomínkové předměty a samotnou propagaci vysokých škol. V teoretické části je popsaná propagace jako taková a také různé druhy propagačních materiálů. Dále pak také popisuje různé softwarové nástroje, které je možné k tvorbě propagačních materiálů využít. V praktické části práce je stručně popsána rodina produktů Adobe, ve které jsou dále vypracovány vybrané druhy propagačních materiálů a upomínkových předmětů.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on promotional materials, souvenirs and the promotion of universities. The theoretical part describes the promotion as such and also various types of promotional materials. It also describes various software tools that can be used to create promotional materials. The practical part of the thesis describes briefly the family of Adobe products in which selected types of promotional materials and souvenirs are further developed.
promotional materials, souvenirs, promotion of universities, information technology, software tools, Adobe
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Zaměřte se zejména na propagaci studia oborů orientovaných do IT.
Popište nejčastěji používané softwarové nástroje a metody.
Ve zvolených nástrojích demonstrujte postup tvorby vybraných propagačních materiálů (např. propagační leták, prezentaci, krátké video, reklamní a upomínkové předměty apod.).
Tyto propagační materiály orientujte na propagaci studia oboru Informační technologie v administrativě na FAI UTB ve Zlíně, přičemž respektujte aktuální logomanuál organizace.
Tvorbu materiálů konzultujte s garantem uvedeného oboru.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Zaměřte se zejména na propagaci studia oborů orientovaných do IT.
Popište nejčastěji používané softwarové nástroje a metody.
Ve zvolených nástrojích demonstrujte postup tvorby vybraných propagačních materiálů (např. propagační leták, prezentaci, krátké video, reklamní a upomínkové předměty apod.).
Tyto propagační materiály orientujte na propagaci studia oboru Informační technologie v administrativě na FAI UTB ve Zlíně, přičemž respektujte aktuální logomanuál organizace.
Tvorbu materiálů konzultujte s garantem uvedeného oboru.
Seznam doporučené literatury
ČUNDERLOVÁ, M. Videoprezentace bakalářského oboru Informační technologie v administrativě. Zlín, 2017. Bakalářská práce. Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
NAKLÁDALOVÁ, L. Vytvoření propagačních textů a prezentací FAI, 2016. Bakalářská práce. Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
PECINOVSKÝ, J. a R. PECINOVSKÝ. Office 2019 & Office 365: průvodce uživatele. Praha: Grada Publishing, 2019.
DUNN, J. Digitální video. Brno: Computer Press, 2003.
KŘÍŽEK, Z. a I. CRHA. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2012.
KAJNAR, L. Logomanuál Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. In: vizual.utb.cz [online]. 2018 [cit. 2019-11-11]. Dostupné z: http://vizual.utb.cz/pdf/manual-utb.pdf
Seznam doporučené literatury
ČUNDERLOVÁ, M. Videoprezentace bakalářského oboru Informační technologie v administrativě. Zlín, 2017. Bakalářská práce. Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
NAKLÁDALOVÁ, L. Vytvoření propagačních textů a prezentací FAI, 2016. Bakalářská práce. Fakulta aplikované informatiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
PECINOVSKÝ, J. a R. PECINOVSKÝ. Office 2019 & Office 365: průvodce uživatele. Praha: Grada Publishing, 2019.
DUNN, J. Digitální video. Brno: Computer Press, 2003.
KŘÍŽEK, Z. a I. CRHA. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2012.
KAJNAR, L. Logomanuál Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. In: vizual.utb.cz [online]. 2018 [cit. 2019-11-11]. Dostupné z: http://vizual.utb.cz/pdf/manual-utb.pdf
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Součástí obhajoby byla praktická ukázka
Vedoucí práce seznámil komisi s posudky
1. Otázka - Které kanály vidíte efektivní pro působení na rodiče uchazečů (prof. Farana)
Studentka odpověděla na všechny otázky z posudků i komise velmi dobře, s jistými chybami