Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor’s thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the design manual of EB Bartoš company based in Frenštát pod Radhoštěm in the practical part.
Klíčová slova
design manuál, cílová skupina, charakteristika produktu, média, reklamní sdělení
Klíčová slova v angličtině
design manual, target group, characteristic of product, media, advertising message
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu společnosti EB Bartoš se sídlem ve Frenštátě pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor’s thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the design manual of EB Bartoš company based in Frenštát pod Radhoštěm in the practical part.
Klíčová slova
design manuál, cílová skupina, charakteristika produktu, média, reklamní sdělení
Klíčová slova v angličtině
design manual, target group, characteristic of product, media, advertising message
Zásady pro vypracování
Vytvořte koncepční návrhy grafického manuálu a případných dalších grafických prvků.
Navrhněte a realizujte finální podobu design manálu středního rozsahu a případné další doprovodné prvky vizuálního stylu firmy.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče s touto prací.
Zásady pro vypracování
Vytvořte koncepční návrhy grafického manuálu a případných dalších grafických prvků.
Navrhněte a realizujte finální podobu design manálu středního rozsahu a případné další doprovodné prvky vizuálního stylu firmy.
Praktickou část práce odevzdejte vytištěnou a patřičně adjustovanou v jednom provedení, včetně 1 ks CD nosiče s touto prací.
Seznam doporučené literatury
Studium dostupné literatury a zdrojů o koncipování vizuálního stylu.
Ukázkové design manuály různých firem dle doporučení vedoucího práce.
CI set (studio Kafka design) s ukázkami DM a popisem strukturování design manuálu.
Firemní interní materiály fy Tescoma.
Odborné časopisy vztahující se k problematice (Font, Typo)
Seznam doporučené literatury
Studium dostupné literatury a zdrojů o koncipování vizuálního stylu.
Ukázkové design manuály různých firem dle doporučení vedoucího práce.
CI set (studio Kafka design) s ukázkami DM a popisem strukturování design manuálu.
Firemní interní materiály fy Tescoma.
Odborné časopisy vztahující se k problematice (Font, Typo)