Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel ''Spočítajte si svoje kone‘‘. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách.
V mojej práci som si stanovila hypotézu, ktorá má potvrdiť dôležitú úlohu integrovanej marketingovej komunikácie pri vytváraní nezabudnuteľnej predstavy o poisťovni a produktoch.
Taktiež som na záver poskytla pár nápadov ako prípadne zlepšiť komunikáciu v budúcnosti.
Anotace v angličtině
This work includes an analysis of the ‘‘Count your horses‘‘ advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand’s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual insurance market, but also a view of selected target groups.
The hypothesis set in this work should confirm the important role of an integrated marketing communication in creation of an unforgettable image of the insurance company and its products.
At the end, some ideas on possible improvements in communication in the future are also offered.
marketing mix, target group, acquisition, positioning, branding, integrated marketing communication,aim,competition, distribution,obligatory contractual insurance of motor vehicles
Rozsah průvodní práce
52 s.,13 s. obr.priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel ''Spočítajte si svoje kone‘‘. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách.
V mojej práci som si stanovila hypotézu, ktorá má potvrdiť dôležitú úlohu integrovanej marketingovej komunikácie pri vytváraní nezabudnuteľnej predstavy o poisťovni a produktoch.
Taktiež som na záver poskytla pár nápadov ako prípadne zlepšiť komunikáciu v budúcnosti.
Anotace v angličtině
This work includes an analysis of the ‘‘Count your horses‘‘ advertising campaign of the Wüstenrot insurance company for its product Obligatory contractual insurance of motor vehicles, which is aimed at build-up of the brand’s positioning on the Slovak market and creation of awareness of its products. It provides not only a view of the competitive environment of the obligatory contractual insurance market, but also a view of selected target groups.
The hypothesis set in this work should confirm the important role of an integrated marketing communication in creation of an unforgettable image of the insurance company and its products.
At the end, some ideas on possible improvements in communication in the future are also offered.
marketing mix, target group, acquisition, positioning, branding, integrated marketing communication,aim,competition, distribution,obligatory contractual insurance of motor vehicles
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části pojednejte o marketingové komunikaci v souvislosti s kampaní "Spočítajte si svoje kone".
2. Charakterizujte značku Wüstenrot - analýza postavení na trhu, konkurence, cílové skupiny atd.
3. Analyzujte komplexní marketingovou komunikaci pojišťovny Wüstenrot.
4. Podrobně analyzujte projekt kampaně "Spočítajte si svoje kone": marketingový výzkum, marketingový mix (produkt, cena, distribuce, strategie komunikace), cíle, identifikace cílových skupin, konkurence, kreativní strategie, mediální strategie, integrovaná marketingová komunikace.
5. Vyhodnoťte kampaň "Spočítajte si svoje kone" a uveďte návrhy na případné zlepšení komunikace.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části pojednejte o marketingové komunikaci v souvislosti s kampaní "Spočítajte si svoje kone".
2. Charakterizujte značku Wüstenrot - analýza postavení na trhu, konkurence, cílové skupiny atd.
3. Analyzujte komplexní marketingovou komunikaci pojišťovny Wüstenrot.
4. Podrobně analyzujte projekt kampaně "Spočítajte si svoje kone": marketingový výzkum, marketingový mix (produkt, cena, distribuce, strategie komunikace), cíle, identifikace cílových skupin, konkurence, kreativní strategie, mediální strategie, integrovaná marketingová komunikace.
5. Vyhodnoťte kampaň "Spočítajte si svoje kone" a uveďte návrhy na případné zlepšení komunikace.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Foret, M.: Marketingové komunikace, Brno, MU 1997.
Ogilvy, D. O reklamě. Praha: Managemet Press, 1996
Pelsmacker, De P., Geuens M., Bergh Van den J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2004
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB 2003
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Vysekalová, J. : Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2001
Interní materiály agentury VYV
Časopis Strategie
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Foret, M.: Marketingové komunikace, Brno, MU 1997.
Ogilvy, D. O reklamě. Praha: Managemet Press, 1996
Pelsmacker, De P., Geuens M., Bergh Van den J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2004
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB 2003
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Vysekalová, J. : Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2001