Tato práce se zabývá prostředím Unity Engine a jeho využitím při vývoji aplikace virtuální reality pro zařízení Oculus Quest. Práce obsahuje popis vlastností, oblasti použití a ovládání, prostředí Unity Engine, zařízení Oculus Quest a taky technologie virtuální reality obecně. Dále je doplněna o ukázkovou aplikaci virtuální reality. Proces tvorby aplikace virtuální reality je popsaný, tak aby se podle něj daly vytvářet další aplikace virtuální reality.
Anotace v angličtině
This work deals with Unity Engine environment and its use for developing virtual reality application for Oculus Quest. Work contains description of properties, fields of application and controls of the Unity engine environment, the Oculus Quest device and technology of virtual reality in general. Work also contains sample application of virtual reality, on which is described process of creation of virtual reality application, so that it is possible to create another virtual reality application by following it.
Klíčová slova
Oculus, Quest, Unity, Engine, virtuální, realita, prostředí, aplikace
Tato práce se zabývá prostředím Unity Engine a jeho využitím při vývoji aplikace virtuální reality pro zařízení Oculus Quest. Práce obsahuje popis vlastností, oblasti použití a ovládání, prostředí Unity Engine, zařízení Oculus Quest a taky technologie virtuální reality obecně. Dále je doplněna o ukázkovou aplikaci virtuální reality. Proces tvorby aplikace virtuální reality je popsaný, tak aby se podle něj daly vytvářet další aplikace virtuální reality.
Anotace v angličtině
This work deals with Unity Engine environment and its use for developing virtual reality application for Oculus Quest. Work contains description of properties, fields of application and controls of the Unity engine environment, the Oculus Quest device and technology of virtual reality in general. Work also contains sample application of virtual reality, on which is described process of creation of virtual reality application, so that it is possible to create another virtual reality application by following it.
Klíčová slova
Oculus, Quest, Unity, Engine, virtuální, realita, prostředí, aplikace
OKITTA, Alex. Learning C# Programming with Unity 3D. Taylor & Francis, 2014. ISBN 9781466586529.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s výsledky své práce.
Po přečtení posudků vedoucího a oponenta byly zodpovězeny dotazy z posudků.
Komise neměla k předložené práci žádné doplňující dotazy.