Záměrem bakalářské práce bylo zmapování vzniku a vývoje Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.). Zdokumentoval jsem historii, vývoj, aktivity Asociace a představil strukturu a fungování.
Zároveň jsem se snažil naznačit budoucí vývoj a řešení problematických otázek.
Cílem práce bylo seznámení s AČRA M.K. a zmínění hlavních výhod této asociace.
Anotace v angličtině
The purpose of my work was to analyse establishment and progress of Association of Czech Advertising Agencies and Marketing Communication. I documented here history, development and activity of the Association and presented structure and functioning. In this way I wanted to get acquianted with today´s problem and to recive from member agencies their point of view about state and progress in province of small and mid-sized agencies. The intent is to demonstrate main complex benefits of this Association.
Klíčová slova
asociace, reklamní, agentura, vznik asociace, vývoj asociace, problemy agentur, výhody asociace, struktura asociace, historie asociace,
Klíčová slova v angličtině
association, advertising, agency, establishment of asociation, developement, problem, benefits, structure, history
Rozsah průvodní práce
51 s., 29 s. textových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem bakalářské práce bylo zmapování vzniku a vývoje Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.). Zdokumentoval jsem historii, vývoj, aktivity Asociace a představil strukturu a fungování.
Zároveň jsem se snažil naznačit budoucí vývoj a řešení problematických otázek.
Cílem práce bylo seznámení s AČRA M.K. a zmínění hlavních výhod této asociace.
Anotace v angličtině
The purpose of my work was to analyse establishment and progress of Association of Czech Advertising Agencies and Marketing Communication. I documented here history, development and activity of the Association and presented structure and functioning. In this way I wanted to get acquianted with today´s problem and to recive from member agencies their point of view about state and progress in province of small and mid-sized agencies. The intent is to demonstrate main complex benefits of this Association.
Klíčová slova
asociace, reklamní, agentura, vznik asociace, vývoj asociace, problemy agentur, výhody asociace, struktura asociace, historie asociace,
Klíčová slova v angličtině
association, advertising, agency, establishment of asociation, developement, problem, benefits, structure, history
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte vývoj ve struktuře českých marketingových komunikací po roce 1990 s akcentem na vývoj v ostatních zemích střední a západní Evropy.
2. Detailně zkoumejte první impulsy pro vznik AČRA a popište situaci kolem jejího založení.
3. Detailně mapujte vývojové etapy AČRA MK a akcentujte její iniciativní roli při založení vzdělávacího systému AČRA.
4. Popište podněty vedoucí k přerodu AČRA na AČRA MK a pozici asociace v českých rozměrech.
5. Naznačte budoucnost asociace v ČR a globalizující se Evropě.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte vývoj ve struktuře českých marketingových komunikací po roce 1990 s akcentem na vývoj v ostatních zemích střední a západní Evropy.
2. Detailně zkoumejte první impulsy pro vznik AČRA a popište situaci kolem jejího založení.
3. Detailně mapujte vývojové etapy AČRA MK a akcentujte její iniciativní roli při založení vzdělávacího systému AČRA.
4. Popište podněty vedoucí k přerodu AČRA na AČRA MK a pozici asociace v českých rozměrech.
5. Naznačte budoucnost asociace v ČR a globalizující se Evropě.