Bakalářská práce "Marketingové komunikace ve firmě" je průvodcem světem základních marketingových komunikací sloužícím především drobným živnostníkům a malým firmám ve znojemském regionu, které nemají zkušenosti v tomto oborü.
Anotace v angličtině
Bachelors work "Marketing communication in the company" is thought to be a pursuivant in the world of marketing communication. It should be engaged as a help mostly for people, who are self-employed and for small companies in the region of Znojmo, who do not have any experience in this field.
Klíčová slova
reklama, podpora prodeje, osobní prodej, PR, direct marketing, sponzoring, corporate identity, základní pojmy
Klíčová slova v angličtině
advertisement, sales promotion, personal selling, PR, direct marketing, sponsoring, corporate identity, basic ideas
Rozsah průvodní práce
68 s., 17 s.obr. a text příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Marketingové komunikace ve firmě" je průvodcem světem základních marketingových komunikací sloužícím především drobným živnostníkům a malým firmám ve znojemském regionu, které nemají zkušenosti v tomto oborü.
Anotace v angličtině
Bachelors work "Marketing communication in the company" is thought to be a pursuivant in the world of marketing communication. It should be engaged as a help mostly for people, who are self-employed and for small companies in the region of Znojmo, who do not have any experience in this field.
Klíčová slova
reklama, podpora prodeje, osobní prodej, PR, direct marketing, sponzoring, corporate identity, základní pojmy
Klíčová slova v angličtině
advertisement, sales promotion, personal selling, PR, direct marketing, sponsoring, corporate identity, basic ideas
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro malé firmy a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací malých firem regionálního charakteru.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingových komunikací malých firem ve zvoleném regionu.
3. Navrhněte opatření a doporučení pro další zlepšení marketingových komunikací v malých firmách na regionální úrovni.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro malé firmy a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací malých firem regionálního charakteru.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingových komunikací malých firem ve zvoleném regionu.
3. Navrhněte opatření a doporučení pro další zlepšení marketingových komunikací v malých firmách na regionální úrovni.
Seznam doporučené literatury
Dokumenty Evropské unie (relevantní pro oblast malých firem v regionech)
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: MU. 1997
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Nakladatelství VOX
Světllík, J.: Marketing, cesta k trhu. Zlín: EKKA. 1994
Svoboda, V.: Učební texty pro FMK UTB
Periodika:
Marketing a média
Strategie
Seznam doporučené literatury
Dokumenty Evropské unie (relevantní pro oblast malých firem v regionech)
Foret, M.: Marketingová komunikace. Brno: MU. 1997
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Nakladatelství VOX
Světllík, J.: Marketing, cesta k trhu. Zlín: EKKA. 1994
Svoboda, V.: Učební texty pro FMK UTB
Periodika:
Marketing a média
Strategie