Diplomová práca je naväzujúcou prácou na bakalársku prácu, ktorá rieši založenie značky, jej identitu, DNA značky, cieľovú skupinu a komunikáciu značky. Diplomová práca bude pokra- čovať s témou Moja značka.
Zameriava sa na zmapovanie firiem, ktoré by boli schopné na základe požiadavky zhotoviť produkt určený do predaja . Zároveň sa pokúša zmapovať a s konkrétnou ponukou nadviazať spoluprácu s lokálnymi ale aj zahraničnými koncept store-mi a zapracovať na realizácii we-
bovej stránky a e-shopu.
Praktická časť kolekcie je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej dedinským prostre- dím, zasadenej do mestského, street stylového prostredia s nádychom irónie. Zameranie sa na jeden produkt z kolekcie a dostať ho do výroby. Súčasťou kolekcie bude foto alebo video vý- stup - kampaň -komunikujúca kolekciu a konkrétny produkt nesúci odkaz kolekcie.
Anotace v angličtině
The diploma is continuation of bachelor thesis where that worked on my own brand, its iden- tity, DNA of the brand, target group and comunication of the brand. The Diploma work will continue on with the topic of my brand.
Thesis will focus on the mapping of the companies, that could potentionaly manufacure the product based on the request. It will also try to map and with specific offer try to colaborate with local but also foreign concept stores. One of the main focuses is also the realizaction of its own web site and e-shop.
Practical part of the work is focused on the collection inspired by the village lifestyle with the urban, streetstyle twist with the tint of irony. It will be focusing on the specific product from the collection and try to manufacture it. Part the of the work will be photo or video - campain - comunicating the collection and specific product with the reference of the colection.
Klíčová slova
marketing, produkt, značka, predaj, výroba
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, brand, sales, production
Rozsah průvodní práce
89
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca je naväzujúcou prácou na bakalársku prácu, ktorá rieši založenie značky, jej identitu, DNA značky, cieľovú skupinu a komunikáciu značky. Diplomová práca bude pokra- čovať s témou Moja značka.
Zameriava sa na zmapovanie firiem, ktoré by boli schopné na základe požiadavky zhotoviť produkt určený do predaja . Zároveň sa pokúša zmapovať a s konkrétnou ponukou nadviazať spoluprácu s lokálnymi ale aj zahraničnými koncept store-mi a zapracovať na realizácii we-
bovej stránky a e-shopu.
Praktická časť kolekcie je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej dedinským prostre- dím, zasadenej do mestského, street stylového prostredia s nádychom irónie. Zameranie sa na jeden produkt z kolekcie a dostať ho do výroby. Súčasťou kolekcie bude foto alebo video vý- stup - kampaň -komunikujúca kolekciu a konkrétny produkt nesúci odkaz kolekcie.
Anotace v angličtině
The diploma is continuation of bachelor thesis where that worked on my own brand, its iden- tity, DNA of the brand, target group and comunication of the brand. The Diploma work will continue on with the topic of my brand.
Thesis will focus on the mapping of the companies, that could potentionaly manufacure the product based on the request. It will also try to map and with specific offer try to colaborate with local but also foreign concept stores. One of the main focuses is also the realizaction of its own web site and e-shop.
Practical part of the work is focused on the collection inspired by the village lifestyle with the urban, streetstyle twist with the tint of irony. It will be focusing on the specific product from the collection and try to manufacture it. Part the of the work will be photo or video - campain - comunicating the collection and specific product with the reference of the colection.
Klíčová slova
marketing, produkt, značka, predaj, výroba
Klíčová slova v angličtině
marketing, product, brand, sales, production
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Problematika autorské oděvní značky, analýza možností produkce oděvních a galanterních produktů v rámci Slovenska a České republiky. Zkoumání marketingových nástrojů v rámci prodeje a propagace produktů.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů. Oděvní kolekce inspirovaná vesnickým prostředím, zasazená do street stylu velkoměsta. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem. Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Problematika autorské oděvní značky, analýza možností produkce oděvních a galanterních produktů v rámci Slovenska a České republiky. Zkoumání marketingových nástrojů v rámci prodeje a propagace produktů.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů. Oděvní kolekce inspirovaná vesnickým prostředím, zasazená do street stylu velkoměsta. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem. Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Seznam doporučené literatury
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Praha: Synergie, c2014, 198 s. ISBN 9788073702953.4
MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, c2012, 176 s. Basics fashion management. ISBN 9782940411870.
TRÍAS DE BES MINGOT, Fernando. Odvaha podnikat: odvážlivcův návod, jak uspět tam, kde ostatní selhali. 1. vyd. Praha: Triton, 2009, 155 s. ISBN 978-80-7387-333-2.´
PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky =: Brand management. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2000, 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Seznam doporučené literatury
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Praha: Synergie, c2014, 198 s. ISBN 9788073702953.4
MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, c2012, 176 s. Basics fashion management. ISBN 9782940411870.
TRÍAS DE BES MINGOT, Fernando. Odvaha podnikat: odvážlivcův návod, jak uspět tam, kde ostatní selhali. 1. vyd. Praha: Triton, 2009, 155 s. ISBN 978-80-7387-333-2.´
PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky =: Brand management. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2000, 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Textová část diplomové práce má formální a faktické nedostatky. Praktická část odpovídala zvolenému tématu bez hlubšího přesahu.