Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní
a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center.
Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra
v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv
na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů.
Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální
komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální
jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující
značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní
prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová,
kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER
při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné
vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.
Anotace v angličtině
The dissertation focuses on the issue of the uniform solution of corporate
and visual communication of the Center of Creative Industries and Business in
Zlín and its influence on the systematic building of the brand. When building the
UPPER brand it is necessary not only to analyze the visual analysis of the
segment but also to thoroughly investigate the environment and the conditions in
which the creative center is located and functioning. These conditions have an
impact on the potential and potential for brand development in the creative
industries. A comprehensive visual communication applied both offline and
online is important for the good functioning of the creative center. By adhering
to visual unity and defined rules, it is possible to create a memorable and
functional brand that will have a positive impact not only on the target group but
also on the internal environment and the employees of the Center of Creative
Industries and Business UPPER.
Klíčová slova
logo, design, vizuální styl, značka, firemní kultura, kreativní centrum
Klíčová slova v angličtině
logo, design, visual style, brand, corporate culture, creative center
Rozsah průvodní práce
135
Jazyk
CZ
Anotace
Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní
a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center.
Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra
v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv
na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů.
Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální
komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální
jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující
značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní
prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová,
kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER
při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné
vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.
Anotace v angličtině
The dissertation focuses on the issue of the uniform solution of corporate
and visual communication of the Center of Creative Industries and Business in
Zlín and its influence on the systematic building of the brand. When building the
UPPER brand it is necessary not only to analyze the visual analysis of the
segment but also to thoroughly investigate the environment and the conditions in
which the creative center is located and functioning. These conditions have an
impact on the potential and potential for brand development in the creative
industries. A comprehensive visual communication applied both offline and
online is important for the good functioning of the creative center. By adhering
to visual unity and defined rules, it is possible to create a memorable and
functional brand that will have a positive impact not only on the target group but
also on the internal environment and the employees of the Center of Creative
Industries and Business UPPER.
Klíčová slova
logo, design, vizuální styl, značka, firemní kultura, kreativní centrum
Klíčová slova v angličtině
logo, design, visual style, brand, corporate culture, creative center