Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru.
Anotace v angličtině
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector.
Klíčová slova
Interní Public relations, personální management, organizační kultura
Klíčová slova v angličtině
Internal Public relations, personnel management, corporate culture
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru.
Anotace v angličtině
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector.
Klíčová slova
Interní Public relations, personální management, organizační kultura
Klíčová slova v angličtině
Internal Public relations, personnel management, corporate culture
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti Public relations využitelné pro analytickou část práce.
2. Zpracujte analýzu Městského úřadu Vsetín z pohledu a potřebnosti aktivit vnitřní komunikace s pracovníky.
3. Porovnejte skutečnou potřebnost aktivit vnitřní komunikace Městského úřadu Vsetín s teoretickými základy.
4. Na základě srovnání navrhněte vlastní řešení a doporučení pro zlepšení vnitřních PR aktivit příslušné organizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti Public relations využitelné pro analytickou část práce.
2. Zpracujte analýzu Městského úřadu Vsetín z pohledu a potřebnosti aktivit vnitřní komunikace s pracovníky.
3. Porovnejte skutečnou potřebnost aktivit vnitřní komunikace Městského úřadu Vsetín s teoretickými základy.
4. Na základě srovnání navrhněte vlastní řešení a doporučení pro zlepšení vnitřních PR aktivit příslušné organizace.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C.L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4
SVOBODA, V. Základy Public relations. UTB ve Zlíně 2004, ISBN 80-7318-043-X
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. Management Press 2000. ISBN 80-85943-99-9
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C.L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4
SVOBODA, V. Základy Public relations. UTB ve Zlíně 2004, ISBN 80-7318-043-X
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H. Strategie firemní komunikace. Management Press 2000. ISBN 80-85943-99-9