Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. a zároveň zahrnuje návrh pro zlepšení současného stavu. V teoretické části se zabývá základními pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejím rozdělením a nástroji, a věnuje se teorii týkající se plánování marketingové komunikace. Praktická část se skládá z analýz prostředí společnosti a charakterizuje současný stav marketingové komunikace. Východiska z praktické části jsou využita pro vypracování projektové části, kde je předložen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro účel společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the current state of marketing communication of Ferdus, s.r.o. and at the same time includes a proposal to improve the current situation. The theoretical part dea-ls with the basic concepts of marketing communication, its parts and tools, and with the theory of marketing communication planning. The practical part consists analysis of the environment of the company and characterizes the current state of marketing communication. conclusions of the practical part are used for the elaboration of the project part, where the proposal of new marketing communication is presented. The work will serve the purpose of the company.
marketing communication, marketing communication planning, marketing mix, Porter's five forces analysis, situational analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
145 s. (190 099 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. a zároveň zahrnuje návrh pro zlepšení současného stavu. V teoretické části se zabývá základními pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejím rozdělením a nástroji, a věnuje se teorii týkající se plánování marketingové komunikace. Praktická část se skládá z analýz prostředí společnosti a charakterizuje současný stav marketingové komunikace. Východiska z praktické části jsou využita pro vypracování projektové části, kde je předložen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro účel společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the current state of marketing communication of Ferdus, s.r.o. and at the same time includes a proposal to improve the current situation. The theoretical part dea-ls with the basic concepts of marketing communication, its parts and tools, and with the theory of marketing communication planning. The practical part consists analysis of the environment of the company and characterizes the current state of marketing communication. conclusions of the practical part are used for the elaboration of the project part, where the proposal of new marketing communication is presented. The work will serve the purpose of the company.
marketing communication, marketing communication planning, marketing mix, Porter's five forces analysis, situational analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumnou otázku.
2. Analyzujte současný stav zkoumané problematiky.
3. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum s cílem analýzy současného stavu marketingové komunikace zvolené společnosti.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky, navrhněte strategii efektivní marketingové komunikace realizovatelnou v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte cíl práce a výzkumnou otázku.
2. Analyzujte současný stav zkoumané problematiky.
3. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum s cílem analýzy současného stavu marketingové komunikace zvolené společnosti.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky, navrhněte strategii efektivní marketingové komunikace realizovatelnou v praxi.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Pokud byste zpracovával i analýzu makroprostředí, které faktory považujete za nejvíce ovlivňující činnost společnosti Ferdus? Vyjmenujte i konkrétně.
2. Jakým způsobem byli vybráni a osloveni respondenti realizovaného dotazníku? Tzn. jak jste docílil, aby všichni znali firmu Ferdus?
3. Zmiňujete pojem integrovaná marketingová komunikace. Považujete i svůj návrh za splňující kritéria IMK? Odpověď konkretizujte.
4. Jaký by měl být konkrétní účinek vámi navrhovaných změn? (Tzn. kolik nových zákazníků či jaké navýšení obratu (zisku?)?
Odpověď: Student plně odpověděl na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Na základě čeho vznikla Porterova analýza?
2. Vysvětlete kritérium 3A v tabulce 5 (str. 51).
Odpověď: Student plně odpověděl na položené otázky.
Člen komise položil doplňující otázku: Jak vysoký rozpočet máte ve firmě vyčleněný na marketingové aktivity? Jak velký obrat firma generuje?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.