V dnešní době jsou běžnou součástí marketingu POP prostředky. Slouží k podpoře prodeje výrobků přímo v místě jejich prodeje. Tato práce uvádí malý přehled, co si můžeme pod tímto pojmem představit. Následně ve třech příkladech přibližuje pozadí vývoje POP prostředků odlišných druhů.
Anotace v angličtině
In prezent time common components of marketing are POP media. It is sumptered to sales promotion of products direct in point of sale. This work is featured small sumary what we can imagine under this concept. Subsequently in three examples is explained background of progress different forms of POP.
Klíčová slova
POP prostředky, shop in shop, in-store, senzorický marketing, POP materiál
Klíčová slova v angličtině
POP media, shop in shop, in-store, Popai, sensory marketing, POP material
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
V dnešní době jsou běžnou součástí marketingu POP prostředky. Slouží k podpoře prodeje výrobků přímo v místě jejich prodeje. Tato práce uvádí malý přehled, co si můžeme pod tímto pojmem představit. Následně ve třech příkladech přibližuje pozadí vývoje POP prostředků odlišných druhů.
Anotace v angličtině
In prezent time common components of marketing are POP media. It is sumptered to sales promotion of products direct in point of sale. This work is featured small sumary what we can imagine under this concept. Subsequently in three examples is explained background of progress different forms of POP.
Klíčová slova
POP prostředky, shop in shop, in-store, senzorický marketing, POP materiál
Klíčová slova v angličtině
POP media, shop in shop, in-store, Popai, sensory marketing, POP material
Zásady pro vypracování
1. Analýza výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení navržené na základě analýzy
3. Design P.O.P. materiálů v kresebných variantách
4. Rozpracování vybraného řešení 1:1
5. Teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení. Minimální rozsah 40 stran A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě a ve formátu 100x70 cm a na CD nosičích ve dvojím vyhotovení.
Zásady pro vypracování
1. Analýza výrobků podobného zaměření
2. Koncepční řešení navržené na základě analýzy
3. Design P.O.P. materiálů v kresebných variantách
4. Rozpracování vybraného řešení 1:1
5. Teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení. Minimální rozsah 40 stran A4. Součástí předložené práce je teoretická i praktická práce v tištěné podobě a ve formátu 100x70 cm a na CD nosičích ve dvojím vyhotovení.
Seznam doporučené literatury
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
Schejbalová, H.: P.O.P reklama - displaye(rukopis), UTB 2003
Foret, M.: Marketingová komunikace, Computer Press Brno 2006, ISBN 80-251-1041-9
Chundela, L.: Ergonomie, Praha, vydavatelství ČVUT 2001, ISBN 80-01-02301-X
Firemní literatura českých i zahraničních výrobců
Seznam doporučené literatury
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
Schejbalová, H.: P.O.P reklama - displaye(rukopis), UTB 2003
Foret, M.: Marketingová komunikace, Computer Press Brno 2006, ISBN 80-251-1041-9
Chundela, L.: Ergonomie, Praha, vydavatelství ČVUT 2001, ISBN 80-01-02301-X
Firemní literatura českých i zahraničních výrobců