Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko.
Anotace v angličtině
The diploma thesis has started with cooperation with company Region Slovacko which is one of the organizations operating in this destination. The aim of the thesis is to create mar-keting (communication) strategy of Slovacko destination based on primary surveys of members and public. The diploma thesis is divided to three parts. The first theoretical part describes issues of destination management. The practical part contains the results of prima-ry surveys and SWOT analysis and the project part contains a proposal of marketing com-munication strategy for Slovacko destination.
destination management, marketing of destination, marketing communication, communica-tion strategy
Rozsah průvodní práce
95 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko.
Anotace v angličtině
The diploma thesis has started with cooperation with company Region Slovacko which is one of the organizations operating in this destination. The aim of the thesis is to create mar-keting (communication) strategy of Slovacko destination based on primary surveys of members and public. The diploma thesis is divided to three parts. The first theoretical part describes issues of destination management. The practical part contains the results of prima-ry surveys and SWOT analysis and the project part contains a proposal of marketing com-munication strategy for Slovacko destination.
destination management, marketing of destination, marketing communication, communica-tion strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte marketingu destinací cestovního ruchu a nastavení komunikační strategie.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou destinaci CR a její současné komunikační aktivity objektivně zhodnoťte do SWOT analýzy.
4. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního šetření u členů destinační společnosti i cílové skupiny formulujte východiska pro projekt, odpovězte výzkumné otázky.
5. Sestavte strategii komunikace destinace a komunikační plán na vymezené období.
6. Vyvoďte závěry, stanovte možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte marketingu destinací cestovního ruchu a nastavení komunikační strategie.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou destinaci CR a její současné komunikační aktivity objektivně zhodnoťte do SWOT analýzy.
4. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního šetření u členů destinační společnosti i cílové skupiny formulujte východiska pro projekt, odpovězte výzkumné otázky.
5. Sestavte strategii komunikace destinace a komunikační plán na vymezené období.
6. Vyvoďte závěry, stanovte možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Management organizace a management destinace. Ostrava: Key Publishing, 2016, 78 s. Monografie. ISBN 978-80-7418-263-1.
HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012, 151 s. ISBN 978-80-210-5847-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
NEJDL, Karel. Management destinace cestovního ruchu. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 204 s. ISBN 978-80-7357-673-8.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Management organizace a management destinace. Ostrava: Key Publishing, 2016, 78 s. Monografie. ISBN 978-80-7418-263-1.
HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012, 151 s. ISBN 978-80-210-5847-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
NEJDL, Karel. Management destinace cestovního ruchu. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 204 s. ISBN 978-80-7357-673-8.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Přílohy volně vložené
1xCD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.):
1. Uveďte tvůrce a zdroje pro SWOT analýzu. Uvádíte nové logo mezi silnými stránkami. Vysvětlete.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaká rizika a omezení přináší poloha Slovácka ve dvou krajích? Jak je lze eliminovat?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak nahlížíte na tištěné propagační materiály pro komunikaci destinace a různých akcí? Lze dodržet JVS?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4. Jaký první krok navrhujete?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.