Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is a proposal of content marketing plan, which is based on the theoretical basis of content marketing and content strategy and on conclusions drawn from content analysis and A/B testing. The theoretical part of the thesis specifies the process of creating a strategy and presents types of content and means for its distribution. Practical part is dedicated to the content analysis and A/B testing performed in order to gain data needed for creating the final part of the thesis. The main goal of the last part of the thesis is to create the proposal of content marketing plan for start-up's blog and to create a publishing plan.
Klíčová slova
Obsahový marketing, obsahová strategie, start-up, web, blog
Klíčová slova v angličtině
Content marketing, content strategy, start-up, web, blog
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is a proposal of content marketing plan, which is based on the theoretical basis of content marketing and content strategy and on conclusions drawn from content analysis and A/B testing. The theoretical part of the thesis specifies the process of creating a strategy and presents types of content and means for its distribution. Practical part is dedicated to the content analysis and A/B testing performed in order to gain data needed for creating the final part of the thesis. The main goal of the last part of the thesis is to create the proposal of content marketing plan for start-up's blog and to create a publishing plan.
Klíčová slova
Obsahový marketing, obsahová strategie, start-up, web, blog
Klíčová slova v angličtině
Content marketing, content strategy, start-up, web, blog
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních i online zdrojů vztahující se k tématu obsahového marketingu.
2. Stanovte cíle a metodiku výzkumu.
3. Proveďte obsahovou analýzu vybraných konkurenčních subjektů a výzkum, jehož výsledky následně vyhodnoťte a formulujte závěry.
4. Na základě provedené analýzy a závěrů realizovaného výzkumu navrhněte strategii obsahového marketingu pro start-up Spaceflow.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních i online zdrojů vztahující se k tématu obsahového marketingu.
2. Stanovte cíle a metodiku výzkumu.
3. Proveďte obsahovou analýzu vybraných konkurenčních subjektů a výzkum, jehož výsledky následně vyhodnoťte a formulujte závěry.
4. Na základě provedené analýzy a závěrů realizovaného výzkumu navrhněte strategii obsahového marketingu pro start-up Spaceflow.
Seznam doporučené literatury
ŘEZNÍČEK, Josef a Tomáš PROCHÁZKA. Obsahový marketing: Nakrmte Internet svým obsahem. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
PULIZZI, Joe. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. 2.0. McGraw-Hill Education, 2014. ISBN 978-0-07-181991-6.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
Seznam doporučené literatury
ŘEZNÍČEK, Josef a Tomáš PROCHÁZKA. Obsahový marketing: Nakrmte Internet svým obsahem. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
PULIZZI, Joe. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. 2.0. McGraw-Hill Education, 2014. ISBN 978-0-07-181991-6.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Formulujte alespoň jednu výzkumnou otázku nebo hypotézu, která by byla pro práci relevantní.
Kde vy osobně vnímáte hranici mezi klasickými formami marketingu a content marketingem?
Studentka připraveně odpovídala na položené otázky. Nicméně komise souhlasí s posudky - absence výzkumných otázek je velmi zásadní chyba.