Tato bakalářská práce "Vliv sponzoringu na vnímání značky" je ve své teoretické části
zaměřena na popsání a definici základních pojmů, které jsou nezbytné pro správné
porozumění dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní sponzorské akti-vity vybrané společnosti, která zařadila sponzoring do svého komunikačního mixu s cílem posílit povědomí o značce a budování image, a to především na regionální úrovni.
Anotace v angličtině
The first part of bachelor thesis "Influence of sponsoring on brand perception" describes and defines the terms necessary for the correct understanding of the issue. The second, practical part is focused on specific sponsorship activities of a company, which has inc-luded
sponsorship to communication mix to enhance brand awareness and image building,
especially at regional level
Klíčová slova
sponzoring, sponzor, značka, marketingová komunikace
Tato bakalářská práce "Vliv sponzoringu na vnímání značky" je ve své teoretické části
zaměřena na popsání a definici základních pojmů, které jsou nezbytné pro správné
porozumění dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní sponzorské akti-vity vybrané společnosti, která zařadila sponzoring do svého komunikačního mixu s cílem posílit povědomí o značce a budování image, a to především na regionální úrovni.
Anotace v angličtině
The first part of bachelor thesis "Influence of sponsoring on brand perception" describes and defines the terms necessary for the correct understanding of the issue. The second, practical part is focused on specific sponsorship activities of a company, which has inc-luded
sponsorship to communication mix to enhance brand awareness and image building,
especially at regional level
Klíčová slova
sponzoring, sponzor, značka, marketingová komunikace
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíle a metody práce.
2. Analyzujte současný stav ve zvolené firmě.
3. Realizujte marketingový výzkum na vzorové cílové skupině s cílem měřit vliv sponzoringu na vnímání značky.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a odpovězte na výzkumnou otázku, navrhněte případná doporučení realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíle a metody práce.
2. Analyzujte současný stav ve zvolené firmě.
3. Realizujte marketingový výzkum na vzorové cílové skupině s cílem měřit vliv sponzoringu na vnímání značky.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a odpovězte na výzkumnou otázku, navrhněte případná doporučení realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, sv. 432. ISBN
80-7179-577-1
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha:
Grada Publishing, sv. 320. ISBN 978-80-247-3622-8
SOLOMON, Michal, Greg W. MARSHALL, Elnora W. STUART, 2006. Marketing.
Přeložil Vladimír Paulíny. Brno: Computer press, ISBN 80-251-1273-X
PELSMACKER, Patric de, Maggie GEUENS, Joeri Van den BERGH, 2003. Marketin-
gová komunikace. Přeložila Vlasta Šafaříková. Praha: Grada Publishing, sv. 600. ISBN
80-247-0254-1
FORET, Miroslav, 2006. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer press,
ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, Philip, 1999. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Přeložil Pavel Medek.
Praha: Management Press. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, sv. 432. ISBN
80-7179-577-1
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha:
Grada Publishing, sv. 320. ISBN 978-80-247-3622-8
SOLOMON, Michal, Greg W. MARSHALL, Elnora W. STUART, 2006. Marketing.
Přeložil Vladimír Paulíny. Brno: Computer press, ISBN 80-251-1273-X
PELSMACKER, Patric de, Maggie GEUENS, Joeri Van den BERGH, 2003. Marketin-
gová komunikace. Přeložila Vlasta Šafaříková. Praha: Grada Publishing, sv. 600. ISBN
80-247-0254-1
FORET, Miroslav, 2006. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Computer press,
ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, Philip, 1999. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Přeložil Pavel Medek.
Praha: Management Press. ISBN 80-7261-010-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaký hlavní důvod má podle vás sponzoring prvoligového hokeje, když přihlédnete k tomu, že vaše značka nefiguruje ani v názvu teamu?
2. Přestože se toto netýká přímo předmětu BP, jakou roli může hrát pro firmu, operující ve stavebnictví, komunikace na Instagramu, kromě toho, že na fotografiích vidíme logo sponzora hokejového klubu?
3. Zkuste popsat ideální komunikační mix a navrhnout komunikační strategii pro značku BR Servis. Jakou roli v něm bude hrát sponzoring?
Odpověď: Student z části odpověděl na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Argumentujte hlavní cíl práce: Jak tedy zákazníci firmy vnímají sponzorské aktivity dané firmy? Mohou sponzorské aktivity zvýšit povědomí o značce? Za jakých předpokladů?
Odpověď: Student z části odpověděl na položenou otázku.