manual design, logo, brand, design, a corporate identity, a visual identity, winery
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, definujte základní pojmy zvolené problematiky (značka, prvky značky, designmanuál, atd.)
2. Analyzujte vizuální prvky vybrané značky a současný designmanuál společnosti na základě předem nastavených kriterií.
3. Definujte cíl a metodiku práce, proveďte marketingový výzkum zaměřený na působení vizuálních prvků značky na vybranou cílovou skupinu.
4. Na základě vlastní analýzy a výsledků marketingového výzkumu, navrhněte postup vedoucí k optimalizaci působení vizuálních prvků značky a jednotlivých složek designmanuálu vybrané společnosti v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, definujte základní pojmy zvolené problematiky (značka, prvky značky, designmanuál, atd.)
2. Analyzujte vizuální prvky vybrané značky a současný designmanuál společnosti na základě předem nastavených kriterií.
3. Definujte cíl a metodiku práce, proveďte marketingový výzkum zaměřený na působení vizuálních prvků značky na vybranou cílovou skupinu.
4. Na základě vlastní analýzy a výsledků marketingového výzkumu, navrhněte postup vedoucí k optimalizaci působení vizuálních prvků značky a jednotlivých složek designmanuálu vybrané společnosti v praxi.
Seznam doporučené literatury
BANYÁR, M.: Značka a logo - vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2017. 300 s. ISBN 978-80-7454-681-5
DU PLESSIS, E.: Jak zákazník vnímá značku. Brno : Computer Press, 2011. 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7
HEALEY, M.: Co je branding? Praha : Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6
HEALEY, M.: Design Loga - Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Brno : Computer Press, 2011. 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9
KELLER, K. L.: Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P. a kol.: Velký slovník marketingových komunikací. Praha : Grada Publishing, 2012. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
ŠTARCHOŇ, P., JUŘÍKOVÁ, M. a kol.: Značky a český zákazník. Zlín : VeRBuM, 2015. 104 s. ISBN 978-80-87500-76-7
Seznam doporučené literatury
BANYÁR, M.: Značka a logo - vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2017. 300 s. ISBN 978-80-7454-681-5
DU PLESSIS, E.: Jak zákazník vnímá značku. Brno : Computer Press, 2011. 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7
HEALEY, M.: Co je branding? Praha : Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6
HEALEY, M.: Design Loga - Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Brno : Computer Press, 2011. 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9
KELLER, K. L.: Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3
JURÁŠKOVÁ, O., HORŇÁK, P. a kol.: Velký slovník marketingových komunikací. Praha : Grada Publishing, 2012. 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7
ŠTARCHOŇ, P., JUŘÍKOVÁ, M. a kol.: Značky a český zákazník. Zlín : VeRBuM, 2015. 104 s. ISBN 978-80-87500-76-7
Přílohy volně vložené
Struktura dotazníku, audionahrávka se záznamem interview, audionahrávka se záznamem focus group
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Autorka by měla ve svém závěru přitlačit na pilu a důrazněji se vyjádřit ke změně vizuálu, kde v závěru píše spíše vyhýbavě, jako by měla strach, že narazí u majitele. Je snad on autorem té pečeti?
Podrobnější výčet připomínek - posudek oponenta.
Studentak se připraveně k připomínkám a otázkám vyjádřila.