Práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketing služeb, který má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a jiných aktivit myslet. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vlivy makroprostředí pro vstup značky na trh kadeřnických služeb a na jeho základě najít zásadní kritéria, která jsou pro úspěšný vstup na trh důležitá.
Anotace v angličtině
This work is focused on the marketing sector, especially on the service marketing that is specific and it is necessary to consider all its issues when planning marketing and other activities. The main aim of the bachelor thesis is to analyze the macro environmental im-pacts on the brand input into the market of hairdresser services and on its basis to find essential criteria that are important for the input on the market
Práce je zaměřena na oblast marketingu, konkrétně na marketing služeb, který má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a jiných aktivit myslet. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat vlivy makroprostředí pro vstup značky na trh kadeřnických služeb a na jeho základě najít zásadní kritéria, která jsou pro úspěšný vstup na trh důležitá.
Anotace v angličtině
This work is focused on the marketing sector, especially on the service marketing that is specific and it is necessary to consider all its issues when planning marketing and other activities. The main aim of the bachelor thesis is to analyze the macro environmental im-pacts on the brand input into the market of hairdresser services and on its basis to find essential criteria that are important for the input on the market
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav trhu kadeřnických služeb v rámci ČR.
3. Navrhněte a realizujte kvalitativní výzkum u předem zvolené skupiny.
4. Ze zjištěných analýz a dat vytvořte závěry, zodpovězte výzkumnou otázku a navrhněte případná doporučení pro vstup nového kadeřnického salonu na trh.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav trhu kadeřnických služeb v rámci ČR.
3. Navrhněte a realizujte kvalitativní výzkum u předem zvolené skupiny.
4. Ze zjištěných analýz a dat vytvořte závěry, zodpovězte výzkumnou otázku a navrhněte případná doporučení pro vstup nového kadeřnického salonu na trh.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací.
Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
SOUKALOVÁ, Radomila. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 157 s. ISBN 978-80-87500-71-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
BEN BARKER. Marketing For Hair Salons. 2., Great Britain: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2013, 77 s. ISBN 978-1484185780.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací.
Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
SOUKALOVÁ, Radomila. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 157 s. ISBN 978-80-87500-71-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
BEN BARKER. Marketing For Hair Salons. 2., Great Britain: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2013, 77 s. ISBN 978-1484185780.
Přílohy volně vložené
DISK USB
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jsou zjištěná data dostačující pro nastavení marketingové komunikace kadeřnictví či je potřebné data ještě doplnit? Případně o jaká?
2. Zajímal by mne názor autora na fakt, jak moc ovlivňuje prostředí a čistota volbu kadeřnictví?
Odpověď: Student plně odpověděl na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Jaké zásadní trendy vnímáte v komunikaci kadeřnických salonů v ČR? Liší se nějak od komunikace kadeřnických salonů v zahraničí?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
Člen komise položil doplňující otázku: Proč se vaše práce drží v tak obecné rovině? Prostor pro konkretizaci práce je široký.
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.