Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on image and sponsoring of Colours of Ostrava.
Klíčová slova
Colours of Ostrava, festival, sponzoring, image, marketing, propagace
Klíčová slova v angličtině
Colours of Ostrava, festival, sponsoring, image, marketing, promotion
Rozsah průvodní práce
54
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on image and sponsoring of Colours of Ostrava.
Klíčová slova
Colours of Ostrava, festival, sponzoring, image, marketing, propagace
Klíčová slova v angličtině
Colours of Ostrava, festival, sponsoring, image, marketing, promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a jeho manipulativních technikách.
2. Zpracujte analýzu komunikace TV Barrandov a TV Nova, na jejímž základě určíte, jaké manipulativní techniky tyto stanice používají.
3. Na základě zpracovaných dat proveďte kvantitativní šetření, pomocí kterého zjistíte, jakou mírou manipulativní techniky působí na diváky.
4. Na základě získaných dat vyhodnoťte, jak manipulativní praktiky daných TV stanic působí na jejich diváky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu a jeho manipulativních technikách.
2. Zpracujte analýzu komunikace TV Barrandov a TV Nova, na jejímž základě určíte, jaké manipulativní techniky tyto stanice používají.
3. Na základě zpracovaných dat proveďte kvantitativní šetření, pomocí kterého zjistíte, jakou mírou manipulativní techniky působí na diváky.
4. Na základě získaných dat vyhodnoťte, jak manipulativní praktiky daných TV stanic působí na jejich diváky.
Seznam doporučené literatury
1. VERNER, Pavel. Propaganda a manipulace. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2011. ISBN 978-80-7452-015-0
2. KLAPETEK, Milan, 2008, Komunikace, argumentace, rétorika. 1. vydání, Praha: Grada, ISBN: 978-80-247-2652-6.
3. VYBÍRAL, Zdeněk, 2009 Psychologie komunikace, 2. vydání, Praha: Portál, ISBN: 978-80-7367-387-1.
4. VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena, Psychologie reklamy. Praha:
Grada Publishing s.r.o., 2000. ISBN 80-247-9067-X
5. FTOREK, Jozef. Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války. První vydání. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0605-9.
Seznam doporučené literatury
1. VERNER, Pavel. Propaganda a manipulace. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2011. ISBN 978-80-7452-015-0
2. KLAPETEK, Milan, 2008, Komunikace, argumentace, rétorika. 1. vydání, Praha: Grada, ISBN: 978-80-247-2652-6.
3. VYBÍRAL, Zdeněk, 2009 Psychologie komunikace, 2. vydání, Praha: Portál, ISBN: 978-80-7367-387-1.
4. VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena, Psychologie reklamy. Praha:
Grada Publishing s.r.o., 2000. ISBN 80-247-9067-X
5. FTOREK, Jozef. Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války. První vydání. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0605-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/ práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Jak probíhá kontrola manipulativních sdělení médií v ČR a jak ve světě?
Znáte nějaké nástroje/ kanály/ média, která pracují s vyvracením fake news a zabraňují tím manipulaci s divákem?
Student zodpověděl položené otázky.