Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje.
V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na projekt Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. The theoretical part defines the terms event and event marketing, and analyses the marketing mix model and its tools. In connection with the characteristics of integrated communication, it also analyses the communication mix and its tools.
In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis of the project Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questi-onnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje.
V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na projekt Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. The theoretical part defines the terms event and event marketing, and analyses the marketing mix model and its tools. In connection with the characteristics of integrated communication, it also analyses the communication mix and its tools.
In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis of the project Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questi-onnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
1. Proveďte rešerši odborné literatury, vypracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte výzkumné metody.
3. Zpracujte analýzu marketingové komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 a realizujte šetření na zvolené cílové skupině.
4. Z analýzy a ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte položené výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro další ročník projektu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury, vypracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte výzkumné metody.
3. Zpracujte analýzu marketingové komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 a realizujte šetření na zvolené cílové skupině.
4. Z analýzy a ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte položené výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro další ročník projektu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Jaká doporučení byste navrhla pro zlepšení propagačních aktivit projektu Vítání
prváků?
Doporučila byste některé propagační aktivity eliminovat ve prospěch účinnějších
komunikačních kanálů?
Zmiňujete, že 42,7 % respondentů navštívilo akci Vítání prváků UTB v roce 2018
poprvé a že je pravděpodobné, že velkou část z nich tvoří studenti prvních ročníků
anebo lidé, které zaujal upravený koncept projektu. V čem byl upraven koncept
projektu?
Z důvodu nedostatečného počtu stran nechávám na rozhodnutí komise SZZ, aby na základě
obhajoby rozhodla, zda práci ohodnotí FX.
Komise doporučila práci k přepracování. Naznala že nedostatečný počet stran práce je sám o sobě důvod ke klasifikaci FX - Dále je zde absence teorie zvolených výkumných metod, absence dopoučení, vyplývacícíh z výsledků dotazníkového šetření. Práce nesplňuje standardy bakalářské kvalifikační práce.